Ads

December 13, 2010

Tambah Lagi Koleksi Souvenir ~~ Thank You !!

Lately ni ramai betul kawan-kawan aku yang makan angin ke oversea. Aku tumpang seronok bila ada kawan-kawan yg berpeluang bercuti ke mana-mana. At least kita boleh berkongsi pengalaman dengan kawan-kawan kita tu. Mana tau banyak tips yang boleh dikongsikan bersama. I likee!!

Satu lagi yg buatkan aku seronok ialah...dapat souvenir dari kawan-kawan. Alhamdulillah rezeki kan. Peringatan kat diri sendiri... kalau gi mana-mana jangan lokek bagi souvenir kat kawan-kawan. Yelah sebagai tanda kenangan dari kita. Bukan nak minta balasan sebenarnya. Tetapi boleh dikatakan aku selalu murah rezeki dapat souvenir dari kawan-kawan juga. Alhamdulillah itu tandanya mereka ingat pada kita.

Jom tengok apa souvenir yang aku dapat dari teman-teman kesayangan ku. Thanks semua!!!




first time terima FM Beijing. Dulu masa aku gi sana tak pandai lagi nak kumpul benda ni..hehehe.

Actually FM ni diterima oleh adik ipar dari teman officenya yg ke Beijing baru-baru ni. Adik iparkan duk dgn kami...kira melekat kat fridge umah aku jugaklah ni. hehehehe



souvenir dari Qis dan Burn yg bercuti ke Kota Kinabalu, Sabah. Thanks uols!!!


FM Korea lagi...alhamdulillah. Aku terima dari teman office Abg Joha yang bercuti sambil bekerja ke Korea. Write-up dia tentang percutian Korea ni dah keluar di Pancaindera Mingguan Malaysia semalam. Thank you!!


ini pulak FM Philipines yang aku terima dari teman blogger Catz Cafe. Thanks nok...mak suka tau!!!!


Pashmina Shawl yg cantik ini aku terima dari teman office Rosli Manah yg baru pulang bercuti ke Cambodia. Sukanya dapat shawl...thanks Che Li!!!


dapat lagi Pashmina Shawl...yeehaaaaa. Juga diberi oleh Abg Joha teman office yg juga baru pulang dari Cambodia. Banyak koleksi...bolehlah melaram di oversea dgn shawl baru..hehehehe


ni plak ole-ole Bali yang aku dapat dari Johan teman di JB. Thank you!!!


Souvenir Uncang Kain yg cantik siap ada beads ini aku terima dari teman office Laila yg baru pulang bercuti sambil bekerja di Beijing, China bersama dengan team majalah Saji. Thank you!!!


Pencil Bunga ini pulak aku terima dari staff Heliza Helmi Production yang baru-baru ni baru pulang percutian ke Surabaya, Indonesia. Kebetulan staff dia datang opis aku dan borak-borak dengan aku. Siap bagi souvenir ini kat aku. Thank you!!!.





6 comments:

Madam Sooyaree said...

byk nye hadiah... best tul :)

kasihredha said...

murah rezeki..
yg best tu FM...comey2

Akak Kembang said...

Alin pun ada FM dari Beijing tu...orang bg gak...hehehehe...

Leez M. Saaid said...

madam -

org yg bagi...alhamdulillah rezeki namanya.

Leez M. Saaid said...

kak hanim -

ha'ah comelkan FM tu....i like

Leez M. Saaid said...

ALin -

dulu masa kleez gi beijing tak reti nak kumpul FM ni. tak beli pun.
skrg sib baik ada yg bagi..hehehe