Ads

December 14, 2011

Hati Ini .......

Di waktu ini aku baru ajer habis packing baju. Esok nak jalan jauh. Dalam hati rasa excited nak jalan-jalan sebab lama dah rasanya aku tak keluar dari Malaysia ni. Busy sangat dengan kerja dan tugasan hujung minggu...so aku hold dulu aktiviti makan angin. Cuti ganti banyak lagi nak dihabiskan sebelum hujung tahun ini....aku terpikir nak pergi mana. Finally....aku pilih destinasi ini !!!

Masa aku packing baju tadi....entahlah hati ini mcm sebak semacam. Perasaan ini datang dengan tiba-tiba. Perlahan-lahan airmata ini mengalir dan terus mengalir. Siapakah di dalam fikiranku ketika itu? Apa yang aku fikirkan? Aku ingat sapa? Aku rindu sapa? Hanya aku dan DIA sahaja yang tahu......sekian!!!


Tuhan tolong lembutkan hati dia
Untuk terima ku seadanya
Kerna ku tak sanggup
Kerna ku tak mampu
Hidup tanpa dia di sisiku

Tuhan aku tahu banyak dosaku
Hanya ingat Kamu kala dukaku
Namun hanya Kamu yang mampu membuka
Pintu hatinya ‘tuk cintaku

Malam kau bawalah rinduku
Untuk dirinya yang jauh dariku
Agar dia tidak kesepian
Selalu rasa ada cinta agung

Hujan bawa air mataku

Yang mengalir membasuh lukaku
Agar dia tahu ku tersiksa
Tanpa cinta dia di hatiku

Hanya mampu berserah
Moga cahaya tiba nanti


Lagu : Ombak Rinduku (filem Ombak Rindu)
Nyanyian : Hafiz & Adira


p/s - lagu ini tiada kena mengena dgn sesiapa...hanya hiburan semata-mata. Maaf yea...ini ialah travelling blog tp terselit kisah sedih...ngeh..ngeh..ngeh. Ok guys......aku tidak bersiaran hingga Ahad ini. Jumpa lagi next week....muahhhh!!!

8 comments:

bdk2 @ John said...

have fun kak leez!!!

Anum said...

best gak layan lagu nie

Yanti Othman said...

have a safe journey.. tenang2kan hati..

kasihredha said...

selamat bercuti leez
lupakan dulu rindu itu unk sementara
nikmati percutiaan agar lebih bermakna

Yan said...

ke mana tu Leez? best nya.. akak tfh buzy bebeno ni..

Cik-Anne @ Arjuna said...

I can't wait to see your photos. Have fun! ... Have fun and enjoy your trip. ... Have so much fun and take lots of pics! Xoxo.

Alin Marlini said...

kakak..jangan lupa FM..hehehehe

Miss. Tina said...

Hehehe Ombak Rindu best best....