Ads

October 1, 2010

Hamper Hari Raya... Thanks!!!

Aku nak mengucapkan terima kasih banyak-banyak kepada yang memberi gift dan hamper hari raya yang lepas. Dah nak habis raya baru nak buat entry ni kan...hehehe. Jangan lupa tahun depan bagilah lagi yea...opss!!!

Walaupun persiapan raya aku ala kadar ajer untuk raya tahun ini tetapi aku tetap merasa kemeriahannya. Terima kasih anda semua yang masih mengingati diri ini dan menyayangi diri ini. Anda semua tetap dihatiku. Di hari baik dan bulan baik ini, ada juga yang masih tidak puas hati dan tidak senang dengan aku. Entahlah aku pun pelik dan hairan...apa salah aku sampaikan nak menjaja cerita buruk sana sini. Biarlah labu....yang penting Allah tahu apa yang aku buat. Semoga orang itu diberikan hidayah dan insaf atas perbuatannya. Satu pergi...seribu mari. Kau ada??? hahahaha.


terima kasih...sedapp biskut ini..

terima kasih juga...dalamnya ada donut...cedapp tapi manislah...

donut ini lah.... krispy kreme


dapat perfuma....thanks!!!

ini perfumenya.....


2 hamper....terima kasih!!!!


budak ini sudah geram sama itu hamper...mari kita kenduri!!!


anda memang hebat!!!!


baru 7 bulan sudah pandai panjat hamper...




mari kita bukak hamper....


geramnya...saya mau makan itu jelly


yeaaaaa...sudah dapat kacang dan keropok...


daddy, can i eat this kurma??? ....... sudah ada gigi kah??


satu lagi hamper menjadi mangsa ku


cepatlah...saya mau makan coklat ini..


yeaaa....sudah dapat cornflakes.....nak mamam


begitu setia menanti daddynya bukak hamper....hehehe


jomlah kita makan ini bishikut.....




- one more week to go...jeng...jeng!!!! -




6 comments:

che'Burn@che'Qis said...

sgt comel itu bdak kecik!!geramnya auntie qis tengok!!

Yan said...

Salam Leez,

comenya dia bukak hamper

kasihredha said...

tak sabar nak tahu apa dia jeng..jeng tu ( tp akak rasa akak dapat agak..hehe)

Syarliz M. Saaid said...

Qis -

Budak kecil itu memang suka ikut apa yg kita buat..hehehe.

Syarliz M. Saaid said...

Kak Yan,

Memang gitulah dia.
kalau nampak toys...dia jadi kelam kabut...hehehe.

Syarliz M. Saaid said...

Kak Hanim -

hehehe...kalau akak dah tau...diam-diam tau.