Ads

July 26, 2010

Meeting with Blogger Friends @ Pavillion



Anak sapooolah ni?
Hahaha...itulah anak Lily...si kecik Nyla yang sudah 3 bulan lebih. Muahhh!!
Dah lama rasanya kami geng-geng blogger ni tidak bersua-muka dan berjumpa. Al-maklum masing-masing sibuk dengan hal dan sakan jalan sana-sini. Aku pun sibuk jugak sebenarnya. Tetiba kan Sepul ajak melepaks di Pavillion. Kebetulan aku pun free gak Sabtu tu. Lagipun masing-masing hendak menyerahkan souvenir kepada setiap kami semua. I likeeee!!!

Kami tak tau nak melepaks kat mana di Pavillion ni. Nak lepaks kat food republic...punyalah ramai manusia...bising susah nak bercakap. Akhirnya kami decided to melepaks di Pancake House. Makan santai-santai ajer. Yang penting nak jumpa utk bertanya khabar dan berkongsi cerita. Our next meeting...buka puasa plak yea!!!!



Nita yang punya.....makanan sihat utk ibu mengandung..

Pancake Set...aku munya. Tak sedap langsung tapi sebab lapar belum makan lagi kan...aku makan sampai licin..muahaha.

Sepul munya......marvelousss ~~~~
ada orang tu kan...dia baru beli dslr tau.....welcome to the club!!! Yang satu lagi couple tu...bila lagi????
muka sengal che burn....seperti selalu kan ~~~~
Puan Lily kita ni datang bersama ibunya....Nurman kena kerja plak hari tu...
yang disebelah aku tu ialah ibu kepada Lily...

Baby Nyla di dukung oleh semua orang....akhirnya aku dan Che Burn terkena muntah Nyla...hehehehe.....

keduanya bakal menjadi mummy dan daddy....Nita sedang mendukung bakal menantu .....oppss ahaks!!! ibu dan bapa mertua yg rocks !!!!

dah ada gaya jadi daddy tu....

kita berdua jadi pinky girl kan Nyla...huhuhuh

akhirnya Qis sampai juga.......baru sampai dari tempat kerja. Thank you guys for the souvenirs....i likeee!!!!!



p/s - mcm plan nak wat blogger gathering utk semua blogger yg follow blog aku. Mungkin raya ni or after raya. Ada sesapa nak joint?????





6 comments:

Azian Elias said...

eemmm cadangan yg baikk..i boleh join ke? hee muka tak malu...

sepul said...

saya mahu joingggggg !!!

Leez said...

Yan -

Boleh...boleh. Apa plak nak malu.
You're most welcome. Kalau jadi..nanti saya contact akak.

Leez said...

Sepul -

hahaha....u sudah tentu. Orang kanan wajib datang!!!!

ct_nurmarlissaa said...

nak join gakkk

Leez said...

ct -

ok ..ok ... saya pasti akan jemput. Insya Allah..