Ads

July 1, 2010

Lunch @ Al-Rawsha Restaurant


Last weekend malam minggu aku melepak bersama dengan teman-teman UITM.. Azuan and Wirda di Satay Station. Ikut planning ada lagi 2 orang akan joint but yang turn up kami bertiga ajer. Ok ler tu. Sorrylah guys aku terlupa nak snapping pictures masa kat Satay Station. Borak punya borak hinggalah jam 12 tengah malam..Huhuhu...

Then mek Wirda tidur kat rumah aku malam tu. Borak lagi sampai kul 5 pagi....gitu lah. Lama dah kami tak berjumpa...hanya berjumpa di FB jer..hehehe. Pagi tu aku bangun kul 10.30 and terus gi lunch kat restoran makanan Arab ....Al-Rawsha Restaurant di Jalan Damai KL. Recommended by Burn and Qis. Dekat ajer dengan umah aku tu. Cedapp aku suka!!!!

Pastu petangnya jam 6.30 patut aku ada acara makan-makan lagi dengan family kat BBQ Seoul Plaza Pantai... adik aku nak belanja makan. Akan tetapi aku macam sakit kepala kurang tidur...malas nak gi dan perut pun masih kenyang. Yang lain semua pergi...aku ajer duk umah ketiduran...boleh? Muahahaha.



menu yang ada....semua makan arab... i likeeeeee...

suasana di restoran ini...ramai Melayu yang makan

Lamb Mandy RM22....sedap dan meletup...nasinya sangat lembut.... i likeeee!!

ni plak Wirda punya.... Chicken Kabsah RM15....sedap gak tetapi nasinya agak kering skit...

jom mamam.....

mek...awat ko tersengeh...silakan makan...huhuhuhu

ni plak kebab.....aku belum mencuba lagi.....next time nak gi lagi nak rasa kebab pulak...



2 comments:

sepul said...

ah kak... nanti tlg bawa saya makan kat sini. saya terliur melihat nasik tuh

@xiM said...

i like makanan arab..nanti pi KL boleh try makan kat sini..:)
biasa nasi briyani arab style memang kering..takder kuah..