Ads

July 28, 2010

Hard Rock Cafe Collection

Aku memang suka berjalan dan membeli pelbagai benda yang boleh dijadikan kenangan ketika di luar negara. So, tak salah rasanya aku berkongsi dengan u all di sini apa-apa saja koleksi yang berkaitan dengan dengan travelling. Kan nama blog ni My Journey...memang sesuai benor lah yea.

Perkara yang wajib aku beli ialah mencari Fridge Magnet, Piring Hiasan, T-Shirt & Short Glass Hard Rock Cafe. Kalau tempat yg takda HRC idok ler aku beli. Paling aku terkilan tak sempat nak membeli t-shirt/short glass di Bahrain dan Beijing. Stay kat Bahrain one nite ajer...tak sempat nak jalan-jalan. Dah jejak HRC Beijing tu tapi jejak utk buang air kecil ajer. Masa tu aku tak pandang pun HRC ni. Huhuhu.

Koleksi short glass tak berapa nak banyak sebab dulu aku tak celik lagi nak mengumpul glass tu. Lepas balik dari Europe baru terfikir bagus gak kalau aku buat koleksi kan. Cuma yang Jakarta dan Bangkok aku belum ada lagi. Yang Bali punya sudah ada di tangan Maksu (tolong simpankan yea Maksu!!).



short glass collection

Ho Chi Minh City HRC t-shirt

Bangkok HRC t-shirt

Paris HRC t-shirt


Bali HRC t-shirt

London HRC t-shirt

Singapore HRC t-shirt

Phuket HRC t-shirt

Amsterdam HRC t-shirt

Jakarta HRC t-shirt

Penang HRC t-shirt




p/s - jgn tak tahu... KL HRC t-shirt and short glass belum beli lagi...hahahahaha...!!!!





9 comments:

che'Burn@che'Qis said...

wow!!byknye koleksi akak!!oh lupe nak cakap,baju HRC HCMC tuh sendatla pulok!!baju dier cam kecik sket dr yg qis bli..lg satu mungkin sbb qis da gemok!!!hukhukhuk

Azian Elias said...

i p Bali dah 7 kali, masuk HRC store dah 3x, tp tak penah teringin nak beli tshirt .Asik belikan org. je..Dah tgk u kumpul tingin gak kumpul nnt..Tak pe kan...

Cuma ada kumpul fridge magnet je...

Leez said...

Qis -

Ye ke sendat? Alaaa sayangnya.
Akak rasa next time baik beli sendiri dan cuba sendiri. Lagi puashti. Akak dah serik nak kirim kat orang...sebab mesti saiz tak sama.

Leez said...

Yan -

Wahhh dah pergi Bali sampai 7 kali. hebat!!! I baru jer 3 kali...itupun rasanya dah byk.

Oh yea kak...belilah baju HRC tu sebagai kenangan kita jalan2 ke negara orang. Ramai sebenarnya dah ikut jejak saya kak especially ramai dah start kumpul baju HRC dan FM tu... Baguslah!!!!

nadhirah said...

Akak! Saya ada Hard Rock Cafe MOSCOW . :))

Anonymous said...

tumpang tanya,hard rock tshirt paris and london berapa rm ye?

Leez M. Saaid said...

Anony -

Paris HRC EUR26.7 and HRC London GBP25...lebih krg mcm tu. Pastu u convert sendiri lah.

Anonymous said...

assalam.. saya ada banyak collection short glass HRC ni..dan nak jual. sebab susah nak jaga. HRC ada madrid,copenhagen,filipina,stockholm,hollywood,barcelona and seoul. planet hollywood pun ada dari prague, london, paris, berlin dan munich. ada lain2 short glass jugak from denmark, limited edition glass lady diana etc. kalau minat, boleh email ke suzana_abdullah@yahoo.com saya bagi gambar dan harga. thanks

Anonymous said...

salam kak..
nak tanye akak beli baju hrc ni dari sape ye.
sy pon suke kumpul shirt hrc ni..
tq
-hanim-