Ads

December 8, 2009

Europe Tour : Souvenir/Shopping Item @ Paris

Habis dah entry pasal Paris Kota Cinta. Serius cakap aku tak berapa shopping kat sini. Mahal banget dech!!! Aku setakat beli barang souvenir aje. Kat Paris Disneyland aku beli 3 helai t-shirt Disneyland untuk anak buah aku 2 orang tu. Pastu beli Disneyland keychain dan fridge magnet kat situ sekali.

Then kat kedai souvenir aku beli 10 biji fridge magnet dan keychain pelbagai bentuk untuk diri sendiri dan kiriman orang. Mahal wohhhh barang-barang souvenir kat Paris ni. Pejam mata beli walaupun mahal. Tidak lupa barang yang mesti aku beli di setiap negara ialah piring hiasan negara tu sendiri.

Pastu beli keychain bentuk Eiffel Tower...sorrylah lupa nak snap...dah habis bagi kawan-kawan untuk souvenir. Aku juga beli replika Eiffel Tower 3 bentuk yang berbeza. Sempat beli sehelai Paris t-shirt, HRC t-shirt dan short glass... semua tu untuk diri sendiri. Itu aje yang aku shopping. Jom tengok gambar-gambar kat bawah.



Piring hiasan Paris.... harga EUR10.50
fridge magnet pelbagai bentuk

aku letak sini semua HRC t-shirt yg aku beli.....Paris HRC t-shirt belah kanan sekali (EUR26.50)....leather pada tulisan tu...

Paris t-shirt belah kanan (EUR9).....

Paris HRC short glass ...belah kiri

ni plak....replika Eiffel Tower ...yg belah tgh tu ada lampu sekali (cantik sgt)...., Disneyland keychain and Paris keychain...



3 comments:

a-as said...

hi..suka baca ur experience in Europe. Wish I can go there one day!

sis..I nak tanya HRC tshirt paris yg leather (brown) tu how much?

Leez said...

A-as - Thanks for reading my blog. Insya Allah boleh pergi...plan betul2.

HRC t-shirt tu harganya EUR26.5 (RM135).

MOLY said...

eh .. saya punya pun ade kan tuh ??
hehehehe ..
encik sepul punya yg mana satu
:P
tengok souvenir banyak2 juling mata jadinya