Ads

January 10, 2012

Souvenirs Again!! .... Thanks ~~



Syukur Alhamdulillah aku dah sampai ke tanahair. Percutian yang sangat best. Capek deh....so tak sempat nak update blog semalam. Aku baru pulang daripada percutian di Medan. Nanti aku upload gambar....tunggu yea. Kena siapkan entry pasal Janda Baik dulu....satu persatu aku selesaikan. Tungguuuu. Entry kali ni pulak tentang souvenirs dan FM yang aku dapat dari teman-teman. Thank you very much semua!!!

FM Singapore.....from Catz my blogger friend. Thanks dear for this lovely FM.

Coklat-coklat ini juga pemberian daripada Catz yang baru pulang drp Langkawi. Thanks!!!

FM China from Abg Joha my officemate yang baru pulang daripada Guilin, China. Dia kata tempat ni best. Planning to visit this place one day Insya Allah. Thanks!!

Skaff ini juga pemberian Abg Joha drpd Guilin, China. Cantikkkk...aku suka. Thanks again!!

FM Songkhla, Thailand pemberian my dear friend Nani. Thanks mek ~~~~

Keychain Hadyai juga pemberian Nani...thanks.

FM Bandung daripada Abg Joha jugak....thanks sekali lagi

Keychain pemberian Aqilah my officemate....thanks dear...i like it !!


Next entry aku update pasal Janda Baik trip Insya Allah. Nak start update blog ni kena ada mood. Kalau mood takda....memang susah nak start hehehee.

p/s - hari ni start kerja....kepala mcm blur kejap. 




4 comments:

Anum said...

bestnya

Senang Travel said...

really like those FM!

@xiM said...

untunglah!

Yanti Othman said...

welcome back.. bestnya blk jln dpt souvenir lg..