Ads

January 5, 2012

....is AWAY again !!




Sekali lagi.... weekend getaway...tiada di ibukota. Dah lama rasanya tak naik kapal terebang...hehehe..hampir setahun gak. Last masa bulan 4 tahun lepas iaitu ketika aku ke Kuching. Overseas flight plak masa aku ke London tahun lepas. So, tetiba rasa neves dan excited nak naik flight.....errrkkkk motip???

Weekend ni aku nak pergi bercuti lagi bersama teman-teman...huhuhu. Tak jauh mana tu...negara jiran jerkkk. Percutian di Janda Baik pun tak update lagi....aduhhhh banyak entry menanti ku nanti. Harap aku dapat update pelan-pelan kay.

p/s - sok sek sok sek...selesema yg tidak selesa. Nak gi jalan...mesti terus baik kan. :)

8 comments:

kasihredha said...

selamat bercuti leezzz :)

Fatt said...

bon voyage!

aku teka ko pegi indon

rosli mat said...

nak kemana tuuuu???

Yanti Othman said...

selamat bercuti lagi leez.. enjoy..

Rozita said...

Leez ke Indon ke ??

M@Y@ said...

x saboq nk tggu pic2 kak leez..snap bebtk yea kak...hehe

Akak Kembang said...

kak..pi krabi ke?

@xiM said...

selamat bercuti uol!