Ads

November 14, 2011

Cabaran Sihat Activities @ iSihat Magazine


Gambar di atas ialah majalah kesihatan - iSihat keluaran terbaru masih hangat di pasaran iaitu keluaran bulan Disember. So, anda semua jangan lupa beli tau. Sebabnya???? Jeng...jeng...jeng.... sajer nak bagitau bahawa aktiviti Cabaran Sihat yg aku duk pulun siang malam stress tu ada masuk dalam majalah iSihat ni. Ada 4 pages semuanya yang terdiri daripada aktiviti senamrobik di Celebrity Fitness, jungle trekking di FRIM, futsal di Sports Planet Ampang dan Amazing Race di FRIM.


Di dalam majalah tu ada ditunjukkan pelbagai aksi peserta sepanjang keempat-empat aktiviti ini berlangsung. Memang nostalgia dan akan dikenang sampai bila-bila sebab penuh suka dan duka para peserta menjalani aktiviti ini. Korang nak tau apa yg suka dan duka tu??....sila lah beli majalah ini yea.... iSihat bulan Disember seperti gambar di atas.


sila baca keratan Nota Editor di atas...baca sampai habis :p

oh yea...sajer nak bgtau bahawa kawan blogger juga masuk dalam majalah ini. Fofuler dia uolssssss.


aktiviti pertama iaitu senamrobik di Celebrity Fitness -"SENAMROBIK DUA JAM CABARAN PERTAMA PESERTA"


aktiviti kedua iaitu jungle trekking di FRIM -"JUNGLE TREKKING UJI FIZIKAL DAN MENTAL PESERTA"



aktiviti ketiga iaitu perlawanan futsal di Sports Planet Ampang -"PERTANDINGAN FUTSAL BAKAR KALORI PESERTA"



aktiviti keempat iaitu Amazing Race di FRIM - "AMAZING RACE PENUH KEJUTAN"


nampak tak siapakah wanita perasan glamer berbaju oren di dalam gambar di atas?? ahaksss.....nak tanya skit.....glamer kah dia??? Sajer enterfrem letttiewwww huhuhu.



Ok sajer nak update....aktiviti kelima dan yg terakhir bagi Cabaran Sihat baru sahaja berakhir pada hari Sabtu lepas iaitu aktiviti berakit di Sg Tua, Batu Caves. Berhujan kami semasa aktiviti ini berlangsung but everybody enjoy jer aku tengok hehe. Nanti senang2 aku update pasal aktiviti ini.


Majlis penutup dan pengumuman pemenang nanti akan dibuat minggu depan hari Sabtu di sebuah shopping complex di KL ni. Nanti sehari dua ni aku wat entry pasal majlis penutup ini kay.



p/s - lagi seminggu perjuangan aku akan berakhir. Diharap yang terakhir ini dpt dijalankan dengan lancar tanpa sebarang halangan. Ya Allah, aku mohon kau permudahkan segala urusan pekerjaanku ini..Ameen




4 comments:

Anum said...

best gak majalah nie

sepul said...

Alhamdulillah. Syukur semuanya berjalan lancar. Hard work pays. Puas ati sangat bila penat lelah kita berbaloi dengan hasil. Ish apa aku tulih ni. Wow glamer uols kawan blogger u tu

@xiM said...

glemer uols!!

semoga semuanya berjalan lancar ya!!good job kak leez!nanti dapat bonus banyak belanja saya makan nasik arab ya.Thanks!

*nanti jumpa minggu depan ya!!nak banjer kak leez lunch

huahua said...

Di mana beli majalah I-Sihat ni?