Ads

August 8, 2011

Jom Futsal @ Sports Planet Ampang !!




Mari kita beriadah dengan aktiviti sihat.....jom kita berfutsal. Gambar futsal ini merupakan aktiviti riadah kami sekeluarga...adik-beradik aku dan anak buah aku semua ada. Ia diadakan di Sport Planet Ampang...berdekatan dengan Ampang Point dan bersebelahan dengan Bora Ombak. Dah few months ago...baru kesempatan nak buat review. Gelanggang futsal di sini memang bertaraf antarabangsa....dan diiktiraf.

Untuk sewa di gelanggang ini aku tak pasti berapa harganya tapi kalau anda ada membership ratenya ialah RM120 sejam. Kalau nak buat perlawanan futsal di sini boleh berurusan terus dengan pihak Sports Planet Ampang.

Baru-baru ni aku ada berurusan dengan dorang utk menganjurkan satu event...ada perlawanan sekali. Sesapa di sini nak joint friendly match boleh contact aku eh. Event ini akan berlangsung after raya ni bulan Oktober....so sesapa nak joint as one group or individual boleh ajer. Takda di kenakan bayaran kay.....friendly match ajer. Yang pasti ada artis yang akan joint. Nanti minggu depan aku bgtau event apa.




my bro and nephew sdg menggelecek bola


masa ni si kecik tu belum pandai jalan....tapi dia bersemangat nak main jugak

gelanggang futsal di Sports Planet Ampang


aku suka dengan flooring gelanggang ni....bertaraf antarabangsa






maaf kualiti gambar tak bagus...sebab aku guna hp camera ajer



cewahh anak buah aku bersemangat....yg sorang lagi tu semangat Malaysia....siap nyanyi lagu Negaraku....patriotik sungguh hehehe


ini player utama...striker gitu...hahaha boleh percaya? kau mampu? ahaksss


rest sekejap minum air


masing-masing sakan...huhuhu


yg kat belakang sekali tu....over sangat huhuhu


penat gitu.....



Sesapa yang nak joint futsal friendly match ...email aku kat syarliz@hotmail.com

Nanti kita bincang-bincang camana....tattititutu....






No comments: