Ads

November 29, 2010

Mini Europe - It's great !!




Eksklusif !!!

Gambar di atas diambil ketika aku berada di Brussels. Waktu tu aku berjalan-jalan di Mini Europe. Kat dalam tu boleh hantar email secara online siap dengan gambar aku sekali secara langsung terus sent ke mana-mana email address yang aku tuju. Masa tu aku hantar ke my sis in law's email address and cc to my email too. Entah aku dah lupa apa ke nama benda alaah ni....huhuhu. Free ajer!!!!

Korang ampak tak gambar aku pada gambar belah atas kiri tu. Machine tu siap snapkan gambar kita. Heheh macam excited plak masa ni. Tujuannya untuk memberitahu orang-orang yang terdekat dengan kita bahawa di ketika ini kita memang berada di Mini Europe Brussels...tak tipu punya. Gambar-gambar replika di dalam Mini Europe tu pun ada (lihat gambar di atas). Siap ada message "Mini Europe - it's great !! ". Yelah nak tunggu kita upload gambar...pastu nak cari internet..lambat plak kannn. Lain ler pakai BB or IPhone.


p/s - entry ni sajer nak mengimbau kembali anniversary setahun aku berkelana di bumi Eropah - Brussels.

4 comments:

kasihredha said...

ya..anniversary yg pertama..:))

xplorer said...

pernah pegi belgium 4 tahun sudah tapi tak tahu plak ada mini europe?kat mana ni

Leez M. Saaid said...

kak hanim -

pandai betul akak kan...hehehe

Leez M. Saaid said...

xplorer -

kat sebelah Atomium ajer...
jauh skit dari town.