Ads

December 15, 2008

Dibius Cinta - Filem Cicakman 2



Jangan lupa saksikan filem 'CICAKMAN 2'
Lagu soundtrack 'DIBIUS CINTA'

Sebuah lagu yang akan dimuatkan dalam filem terbaru KRU Studios, Cicakman 2 Planet Hitam. Kolaborasi dua suara dari dua negara, Yusri dan Melly Goeslow yang pastinya sedang meletop.

Definisi 'DIBIUS CINTA'

Menggunakan perkataan BIUS yang bermaksud ubat pelali. Apabila cinta dibius, pastinya insan akan terlena dan terbuai dengan keasyikannya. Dalam konteks lagu ini, situasinya begitu komplikated bila mana kedua-dua insan yang merasai getaran cinta sesama mereka tidak berani untuk meluahkan perasaan.
Maka, cinta itu hanya dalam hati mereka dan tidak diluahkan. Sehingga suatu masa, cinta masing-masing akan dileraikan dengan mengakui bahawa mereka akan saling cinta mencintai. Keras hati dan keegoaan adalah faktor utama di mana cinta ini tersekat di tengah jalan.

DIBIUS CINTA
Melly Goeslow & Yusry KRU


Kau membiusku dengan cinta

Cinta yang malu kukatakan
Kau membiusku dengan cinta
Sampai aku tak bisa berkata

Kau membiusku
Sampai aku jadi sering melamun
Memikirkan kita bisakah bersama

Aku dibius cinta
Cintamu yang tak ada tandingnya
Namun mungkin tak bisa
Entah ku tak tahu... ooh ooh oohh
Kita yang malu hati untuk mengakui saling cinta
Usahlah sekeras hati bersama selamanya
Aku dibius cinta...
Kau membiusku dengan cinta
Cinta yang malu kukatakan
Kau membiusku dengan cinta
Sampai aku tak bisa berkata
Kau membiusku sampai aku jadi sering melamun
Memikirkan kita bisakah bersama

Aku dibius cinta
Cintamu yang tak ada tandingnya
Namun mungkin tak bisa
Entahku tak tahu... oohh oohh*

Kita yang malu hati untuk mengakui saling cinta
Usahlah sekeras hati bersama selamanya

Repeat *
Aku dibius cinta...
Aku dibius cinta...
Aku dibius cinta...

No comments: