Ads

September 5, 2011

Hari Raya Family Photo







Alhamdulillah dah seminggu beraya. Penatnya raya kali ni hanya Allah yang tahu. Sebabnya?...ramai sangat tetamu yang datang ke rumahku. Alhamdulillah rezeki namanya. Korang tak nak tanya ke aku beraya camana? Jawapanku....beraya sehari jerkk. Selebihnya duk rumah memasak, melayan tetamu dan mengemas rumah, basuh pinggan mangkuk, vakum carpet dan isi balang kueh...huhuhuhu. Tahun ni rumah aku macam pesta sebabnya tetamu yang datang diluar jangkaan. Ada tetamu yang tak sangka2 datang....tetiba datang. Syukur masih ada yang sudi hadir ke rumahku. Rezeki namanya. Bila orang sudi datang umah kita...maknanya orang tu ingat pada kita dan sayang kat kita. Sayang korang semua.


Plan minggu2 akan datang nak pi jalan2 raya outstation pulak. Nak tutup pintu rumah hehehe. Bagilah chance kami beraya plakkan.


Oklah....selingan kejap. Aku hanya sempat upload satu family pic sahaja. Next time aku upload byk2 skit kay.


8 comments:

Yan said...

ntah bila lah akak boleh jumpa Leez ni. Anyway//selamt hari raya Leez.

Mahfuzah said...

Selamat Hari Raya Adilifitri..

kemang~ said...

slmt ari raye leez!

Muna said...

anak buah semua hero ye...;)

Leez M. Saaid said...

kak yan, mahfuzah, kemang dan muna -

selamat hari raya to all of you...muah3.

@xiM said...

selamat hari raya kok lih!!

finizaini said...

selamat hari rya leez..wah..ade pink kaler le dlm family u..bleh geng..hik hik hik

Nadja said...

Best nyer semangat hari raya keluarga akak. sedondon sedondon masing2...
Selamat Hari Raya untk Kak Leez sekeluarga :)