Ads

March 2, 2011

Dinner @ Muhibbah Seafood Sg Pencala


Cerita ni dah lama....sebab busy sgt maka aku tak ada kesempatan nak update dalam blog ini. Rasanya aku gi tempat makan ni sebelum aku makang angin ke Surabaya hari tu. Memang betul-betul busy. Kemalasan pun ada gak hehehe. Sorry kepada rakan blogger lain aku takda kesempatan nak tulis comment pada blog uols.....nak baca pun aku tak sempat. Camno ek?

Ok citer pasal makanan ni. Tak sah kan kalau blog aku ni takda citer pasal makanan kannn.
Actually benda tak plan tetiba nak pi makan-makan malam tu. Aku pun tumpang orang ajer. Thanks Burn tumpang kereta kamu hari tu. Burn yg cadangkan makan di sini ialah Muhibbah Restoran di Sg Pencala. Nak citer pun aku tak reti tempat ni. lebih kurang kat Pencala Link dekat dengan Petronas. Ikut jalan belakang tu dah nampak restoran ini.

Restoran ini bercirikan makanan seafood Chinese Muslim. For me boleh tahan lah jugak rasanya tetapi agak pricey hokay. Hari tu kami kena lebih kurang seorang RM25 untuk sejumlah makanan seperti di bawah. Jom tengok.

all of us...tapi zul takda sebab dia yg tukang snap hehehe

teman gossipps....Qis...hehehe


teman gaduh....SBC..huhuhu

suami isteri yg suka mencuba tempat makan baru..auwwww

darah manis ni.....tak lama lg kahwin...

si kecil Nyla teman penghibur kami

Lily, nurman pun ada......mestilah ada kannnnn

senarai menu malam tu

makanan kami semua

ikan siakap masak stim limau

asparagus goreng

chicken lemon...sedap

daging balckpepper

butter prawn

langsai sudahhhhhh...kenyang kami erkkkkkkkk.....







2 comments:

Azian Elias said...

Assalam Leez,

mahal tu RM25. Tp kalau sedappp..tak pe..

@xiM said...

muhibbah sangat !!heheheee

:)