Ads

September 2, 2010

Iftar @ Nasi Ayam Damansara (Ampang Point)


First time di bulan Ramadhan tahun ini aku berbuka puasa di luar. Sejak sakit ni, banyak invitation berbuka puasa aku tak pergi. Sedangkan opis aku punya majlis pun aku tak hadir, apalagi yang lain. Keadaan kesihatan tak mengizinkan aku berbuka di tempat yang agak public. Takat kejap-kejap boleh lah. Kira masa tu aku masih sakit teruk lagi. Sekarang dah ok skit.

Last week berbuka berdua dengan Qistina. Tanpa dirancang pun. Kebetulan Qis pun baru balik kerja. Cik abang Burn dia plak ada di JB atas urusan family. Sorry Burn, akak cilok wife hang kejap..hehehe.

Kami makan simple ajer di Restoran Nasi Ayam Damansara @ Ampang Point. Aku memang suka makan nasi ayam di situ...cedappp!! Tapi kali ni sos cili dia pedas giler. Aku dah ler tak leh makan pedas sejak kena gastrik ni. Aduhhh...berapi betul. Yang pasti.....kerabu mangga dia memang terbaik!!!! Tak banyak amik pic pun sebab aku guna handphone ajer.

kerabu mangga yang aku sangat suka...terbaik!!!!

set nasi ayam....

berposing dengan Qis... Happy Birthday dear.....May Allah bless you!!!






3 comments:

che'Burn@che'Qis said...

aik..sy nmpak kurus pulakk..hahah..thx a lot kak leez..muaahss!!

Azian Elias said...

Salam Liz,

eh bukan kat area situ ada My Mom Chicken Rice - Linda Onn? Kat sect 7 ni dah tutup dah..

Leez said...

Qis..ha'ah lah nampak kurus plak. Ke memang dah kurus sejak puasa ni??

Kak Yan - tak sedap pun Linda Onn punya nasi ayam tu...mahal plak tu. Yang ini lagi sedap kak.