Ads

September 27, 2010

Day 2 : Terengganu - Redang Trip : Pic @ Redang



Jom kita tengok permandangan indah di Pulau Redang.

Tempat ini sangat cantik. Lautnya kebiru-biruan dengan airnya yang jernih. Memang aku sangat suka dan mungkin akan sampai ke sini lagi. Next year lah pulak. Perhentian/Redang here i come!!!

Aku memang ada plan nak ambil diving licence. Tengok lah jika kesihatanku dah ok dan dah jumpa geng yang ramai untuk sama-sama joint aku. Sesapa yang ada cadangan nak joint aku ber 'diving'....jomlah. Contact me please!! Plan nak gi tahun depan bulan 3...early bird!! Still have time nak kumpul duit. Package untuk 4 hari termasuk accomodation dalam RM1K++. Kalau ada geng ramai sikit...barulah happening.






masa ni dalam perjalanan naik bot ke Redang Lagoon...perhentian kedua kami untuk snorkeling.


pulau kecil di tengah laut

cantiknya tengok laut-laut ini....amazing!!!



kalau honeymoon .... aku nak naik boat macm ni...bestnya!!!!!



perhentian kami di Redang Lagoon. Kami tak check-in pun kat sini. Menumpang jap letak bag kat sini...pastu bersnorkeling semula.





pantai ini sangat cantik!!!



lepas snorkeling...kami sempat tidur jap di dalam buaian ini....so nyaman!!. Terlelap jugak kami di sini. Tenang sangat fikiran.




kami membersihkan badan dan mandi di dalam kawasan ini. Ada dive center... package untuk diving di sini.



-seterusnya.... gambar-gambar kami berjalan-jalan di K.Terengganu lagi. Esoknya dah nak balik-





No comments: