Ads

June 1, 2010

Family Gathering @ Port Dickson - Part 2


Kami satu family memang suka swimming. Sangat enjoy dan sakan semua orang. Semua dalam family aku memang pandai swimming. So, takda masalah kalau campak kami ke tempat dalam ke...hehehe. Bila masing-masing dah anak ni.....jawabnya kena layan anak lebih lah.

My nephew, Daniel yang berumur 5 tahun dan boleh swimming kat tempat dewasa. Malah sakan menyelam sana sini. Papa dia yang susah hati dengan keberanian anaknya. Dulu aku memang tak pandai swimming but sejak aku attend swimming class last 2 years.....alhamdulillah dah boleh swimming sekarang. Cuma masalahnya aku ni...tiap kali lepas swimming kat pool mesti hidung aku sok sek...pastu sakit tekak. Specis sensitif pada pool. Sekarang ni aku tgh merana menahan sakit tekak yang amat sangat.....sabarrrrr!!!


ni dia anak buah aku yg dah terror swimming mengalahkan orang dewasa....

sakan berenang....

aku yg tukang snapping...sebab tu muka aku takda..huhuhu..


tengok tu aksinya.....sampaikan papa dia dah tak boleh kawal.....hehehe

maaf buk...ini bukan berposing utk majalah mangga hokay.......




Tunggu next entry....aksi aku naik banana boat. Sampaikan badan aku sakit dan lebam. Huhuhuh.


5 comments:

sepul said...

wow rembezzztezz tgk kak leez pakai swiming trunk

@xiM said...

bila nak BERBBQ ni..tak sabar nak tengok..heheeee

Leez said...

Sepul -

Ko jangan ngada2 lah. Ahkak pakai apa pun tetap merembesss tau!!!

Leez said...

Axim -

Sabor yea En Aximmm......

MOLY said...

nak swimmingggggggg !!!!!
:D