Ads

July 8, 2009

Jom Crocs !!!



Crocs Promotion (latest order on 11th July 2009) !!!! Click Here


-------------------------------------------------------------------------





Alhamdulillah sambutan hebat jualan Crocs.
Ini lah sebahagian gambar Crocs yang sempat ku ambil. Baru aja sampai dan itu hanya sebahagian sahaja. Ada lagi akan sampai hari Sabtu ini. So, kepada sesiapa yang sudah order tu, Insya Allah barang sampai on this Saturday. Ini baru first trip. Ada yang sempat dapat on Thursday and ada juga yang kena tunggu hingga Saturday.

Stok kami simpan di rumah my brother. Satu rumah dah bau Crocs..hehehe. Kepada sesiapa yang sempat menjeling-jeling Crocs entry kat my blog ini, cepat-cepatlah order yea. Jualan murah daripada harga pasaran di butik Crocs. Originality terjamin.

Kami akan buka tempahan setiap 2 minggu. Setiap kali stok baru datang ada kalanya sama dengan stok minggu sebelumnya dan ada kalanya berlainan stok. So, janganlah tunggu minggu depan plak baru nak beli. Selagi stok ada dan terpampang di blog ini, cepat-cepatlah order. Insya Allah i akan melayani panggilan, sms dan email anda. Can message me anytime and bagitau mahukan design apa, saiz dan warna. Kalau stok masih ada, Insya Allah tempahan anda akan dilayan. If not, tunggu minggu berikutnya.







p/s - Raya nanti nak jual moist choc cake and chocolate chip biscuit plak .....



1 comment:

MOLY said...

Alhamdulillah ..
murah rezeki akak
banyak betol stok crocs tu

lily nak order lagi
tungguuuuu !!
:D