Ads

July 23, 2009

Away to Ipoh, Perak .....



Away to Ipoh .....
I'm not blogging for 3 days. Mulai esok hingga hari Ahad akan berada di Ipoh for wedding day my cousin, Shafique. Esok pagi jam 10, drive ke Ipoh...berdua with my mum. My brothers bertolak on Saturday. Esok juga majlis nikah selepas waktu Asar. Hari Sabtu pula majlis di rumah pengantin perempuan dan hari Ahad pula majlis di rumah pengantin lelaki iaitu my cousin. Jawa wedding concept !!!!

So, hari Isninlah i akan sambung update this blog. Baru aje lepas mengemas baju. Bawa 3 pasang baju kurung untuk 3 majlis. Baju ditempah khas dari Jakarta. Satu beg lagi dipenuhi dengan baju-baju lain. Tidak lupa juga wedding present untuk pengantin baru. Masih dalam plastik. Tak sempat nak wrap lagi. Esok singgah kedai cari wrapping paper. Busy sangat hari ini di office...tak habis-habis dengan meeting. Habis satu meeting....sambung lagi another meeting. Capek dehhh!!!!!





p/s - dugaan yang datang membuatkan ku menjadi seorang yang lebih tabah. Sentiasa ingat bahawa Allah sentiasa bersamaku. Hanya padaMu aku berdoa dan terus berdoa.

No comments: