Ads

January 25, 2010

Lepak & Makan With Blogger Friends @ William, Kelana Jaya



Pertemuan kami yang kesekian kalinya sejak balik dari Utara. Itupun tak semua ada. Hanya Lily and Nurman takda masa tu. Kali ini Maksu pulak yang tak ada. Dia berada nunnn jauh di Selatan, JB. Takpa Maksu, anda tetap di hati kami walaupun jauh di mata. Semua ada termasuk Lily & Nurman, Burn & Qis, Sepul & Nita dan Song sendirian tanpa kekasih hatinya. Opppssss!!!

Masa ni pengantin baru turut hadir bersama isterinya yang tercinta, Nita. Selalunya kami pi makan-makan, Nita tak pernah dapat joint kami. Ada aje hal dia ketika itu. So, kali ni, dia dapat bersama-sama kami. Yelah dah jadi isteri ni, kenalah ikut ke mana aje EncikSepul tu pergi. Betul tak Nita??? Huhuhu.

Maaf yea korang, gambar di atas tu kurang memuaskan. Agak blurr sikit. Almaklum guna compact camera aje. Malas plak nak bawak DSLR. Jom kita tengok apa yang kami makan. Jommmm!!!


Anti Pesto - Perrgghhhh sedap giler. Dalam tu ada ayam pandan, hotdog, kambing, beef bacon, mashed potato and mincemeat. Fuuuhhhhhh... i likeeee!!!!! Makanan ni western style. Harga? Tak taulah. Tapi yang pasti above RM20.


Spaghetti Carbonara - Sedapppp....pun aku suka. Tiap kali kami pi William mesti order makanan ni. Favourite food Puan Moly and En EA. Harga? RM20....agaknya lah.


Garlic Butter Noodles with Ayam Pandan. Ini yang palinggg aku suka. Memang sedap terangkap uols. Pedas skit coz ada cili padi di potong-potong di dalamnya. Ayam tu perrgghhh sedap giler. Aku bagi A++ untuk makanan ni. Juga di gemari oleh pengantin baru kita...EncikSepul.


Arabiata Seafood. Pun sedap dan marvelous. Di order oleh Pn Qistina and En Burn. Dalam tu ada macam-macam seafood udang, sotong dan kepah. Yang lobang-lobang panjang tu namanya pasta.


Bruchetta. Roti yang disaluti dengan sos tomato dan diletakkan cheese di atasnya. Pergggghh...macam pizza pulak. Uncle William bagi complimentary untuk kami. Katanya resepi baru di William.



p/s- last Saturday pun turun William dengan family. Pergghhhh... RM200 untuk 6 orang makan. Huhuhuhu!!!!

10 comments:

Lady of Leisure said...

tertelan air liur tgk gambo makanan sedapnya..

MaksuHakim said...

Minggu ni maksu turun KL jom pi william..he he he he..ada sanggup?

MaksuHakim said...

kakleez dan yg lelain pun tetap di hati maksu...Insya allah..

MOLY said...

jom maksu jom
williammmmmm !!

woww kak .. 6 org makan 200 ..
tak per, berbaloi tu
yg pasti konpem perot kenyang
:D

catz said...

errr....terliur pagi-pagi ni...
isskk...u ni leez..
bak le barang sepinggan..
ihiks.

Leez said...

Lady,

Memang sangat sedap makanan kat sini. Harga pun boleh tahan sedap. Hehehe.

Leez said...

MaksuHakim,

Memang sanggup walaupun harganya mahal. Jomlah kita pi. Jadi ke minggu ni???

Leez said...

Moly,

Yea lily...sampai RM200 harganya. Takpa sesekali bawa family makan kat sini. Sakan dorang makan sebab sedappp.

Leez said...

Catz,

Hehehe...terliurkan.
Sangat sedap.....pi lah pekena kat sana.

yuzghan28 said...

hurm... tetiba terasa lapor lerw plak. hehehe...