Ads

January 23, 2010

Jumpa Kawan Baru @ Alamanda, Putrajaya





Last few week aku berjumpa buat pertama kalinya teman blogku, Kak Aini (baju merah) and Abang Amir (baju hitam) di Alamanda, Putrajaya. Both of them came from Bidor, Perak. Juga blogger sepertiku. Actually pertemuan ini telah dirancang oleh teman baruku juga yang aku dah pernah jumpa beberapa kali iaitu Sarina (baju orange). Kak Aini kebetulan turun KL untuk pergi bercuti ke Kuching.

Sarina kononnya nak surprisekan Kak Aini tentang kehadiranku. Aku dan Kak Aini kenal di alam maya di mana Kak Aini adalah follower blog aku. Kebetulan dia memang mengenali Sarina yang juga follower blog aku. Bila Kak Aini kata nak mai KL, Sarina ingin buatkan satu kejutan. So, kami sama-sama pi Alamanda yang juga temani oleh husband Sarina dan anaknya yang comel tu.

Jeng-jeng. Terkejut Kak Aini bila nampak aku...hehehe. Kami pi makan-makan di OldTown White Coffee @ Alamanda. Banyak yang kami borakkan dan kongsikan. Kebetulan Kak Aini and hubby memang nak pi melancong ke Europe bulan March ni. So, ada lah sedikit tips yang aku kongsikan dengan dia. Tetapi kejap aje kami berjumpa coz aku ada satu lagi perjumpaan lepas tu. Aku dah janji nak jumpa Dr Siti pulak. Aku pi lepak kat umah dia and tengok gambar-gambar dia semasa mengerjakan haji di Mekah baru ni.

Kepada Kak Aini & Abg Amir, nice knowing both of you. Nanti bila-bila turun KL, bgtau yea. Bolehlah kita jumpa lagi and turn saya belanja pulak. Hehehe!!!

4 comments:

orangrawa said...

Hari tu jumpa dia orang kat Saigon ....masing2 terkezut!!!

Leez said...

Orangrawa,

Hehehe...tu namanya pertemuan yang tidak disangka-sangka. Sekampung plak tu kan.

miraini said...

Lain kali nak jumpa dgn orangrawa kat LA pulak hahaha. Leez..terima kasih sbb sudi nak kongsi tips tapi ada lagi yg nak ditanya tu!

Leez said...

Kak Aini,

Tulah kita jumpa kejap aje kan. Ok nanti akak bgtau aje bila nak mai KL lagi. Kita bolehlah borak2 lagi.