Ads

January 29, 2010

Farewell Party For Me .....



Surpriseee!!!
Two weeks left before my first day report duty at new place. Ten years been doing the same thing. Maybe u guys know that i'm working with media company and attach with market research line. Ooooo cukuplah dah lama sangat. Still working with the same company but gonna move to other department which is not totally attach with market research. My new job is still related with media but more challenging!!!!

Nantilah yea. Tunggu after aku dah start kerja....barulah aku bgtau u all aku buat kerja apa dan di mana lokasinya. The new office quite far from my house but it's not big matter for me. Aku pegang pada janji Allah, rezeki aku ada di mana-mana. Mungkin dengan izin Allah, aku mendapat tempat yang lebih baik di tempat baru ini. Why not i give this chances to myself mencuba sesuatu yang baru. Insya Allah rezeki lagi indah aku akan terima di sana.

I've been offered by my x-boss to joint her at this new place. I promise to share my expertise and knowledge all out for the company. Insya Allah.

So, baru-baru ini diadakan farewell party untuk ku. Hehehe bestnya. Ada hidangan nasi tomato yang sedap dan meehoon soto juga sedap. Thank you guys for this special farewell party for me. Aku sedih nak berpisah dengan anak-anak buah di bawah kelolahan aku selama berada di dunia penyelidikan media. Gonna miss u guys!!!!




yang belah kanan bertali leher tu my boss yg sekarang ni...

tengah tunggu aku nak bagi sedikit ucapan...heheheh

with my close friend, KC Lim

with Kak Jamy....



2 comments:

Lady of Leisure said...

wah ada party lagi bestnya...

Leez said...

Lady,

Mestilah best....dapat mamam free..hehehe