Ads

July 5, 2012

Me & Birthday Cakes



Salam semua.
Maaf (entah berapa kali maaf daa)... sebab asik tertangguh nak update blog. Aku dilanda kebizian.....penat dan banyak kerja. So, untuk entry kali ni aku update skit ajer...just nak tunjuk masa besday aku hari tu. Sehari sebelum besday...aku telah diraikan oleh peserta2 Cabaran Sihat. Terharu dan terkezut sebab tetiba tengah berucap di depan peserta..... dorang potong cakap aku dan nak buat announcement skit. Lahhhhhhaiiii nak nyanyi lagu happy besday rupanya hehehehe....seronok dan terharu pun ada. Thank anyway to my beloved friends of Cabaran Sihat for the wishes and cup cakes ni. Muahhh muahhh sayang uolsss.

Then the next day plak....on 1st July ada majlis cukur jambul my niece di KDE Ampang Jaya. Pastu kebetulan jatuh pada tarikh lahirku....potong cake sekali lah. Malu ahhhh....hehehehe. Nanti bila2 senang aku tunjuk gambar2 lain yea. Ni aku tunjukkan 3 pics sahaja. Busy maaaaaaa....


 kezutan daripada peserta2 Cabaran Sihat Musim 2...thanksss!!!!

 kononnnnn....besday yg ke....tettttttttttttttt rahsia!!!! Thanks pada yg hadir...

lil princess Ariesya Sofia...masa majlis aqiqah dan cukur jambul. Beautiful princess my niece.


Nanti aku citer panjang lebar lagi yeaaaa. Kebiziaannnnnn.......


p/s- thanks atas ucapan di sms, FB, twitter and personally wish.




8 comments:

Mooniqueen said...

Untung badan..
Bestnya...

Anum said...

bestnya

Cho Zila said...

cantiknyer masa potong kektu.. suka tengok galmer gitu...

Anonymous said...

leez ke tu nampak lain.....

Leez M. Saaid said...

mooniqueen -

thanks...syukur masih ada yg mengingati.

Leez M. Saaid said...

anum -

apa yg best anum?

Leez M. Saaid said...

Cho Zila -

thanks.
sesekali nak merasa potong kek ramai2...terasa segan pun ada hehehe

Leez M. Saaid said...

anony -

sapa nie yea?
sebab dah bermake-up sakan....tu yg nampak lain hehehe.