Ads

July 17, 2012

Cabaran Sihat Musim 2 : Cycle & Hunt Dan Paintball


Salam semua pembaca.
Alhamdulillah event Cabaran Sihat dah habis. Kesibukan yang teramat sehinggakan nak update blog tiada masa. Balik rumah dah penat sangat. Kepala sakit...badan letih..satu apa tak leh nak buat. Pulak tu laptop aku pun rosak. Screen pecah sebab terjatuh...ganaihhh naaa uwakkkk. Nak update blog guna galaxy tab memang susah dan payah. Kesimpulannya blog aku terus terbelengkalai dan bersawang hingga seminggu lamanya.

Mesti ada yg ingat aku gi melancong ke mana-mana. Huhuhu...tunggulah lepas raya ni camana. Disebabkan Cabaran Sihat ni....weekend pun aku kerja naa. Cuma hari minggu ajer aku berehat...itupun sibuk jugak sana sini.

Gambar2 pada entry ni agak dah basi sebab Cabaran Sihat dah pun berlalu minggu lepas. Tapi takpalah...aku share jugak dengan korang semua. Cumanya pic aku ajer yg tak banyak. 


Aktiviti minggu ke-3 ialah Cycle & Hunt. Jom kita berbasikal sambil main game cari harta benda.

aktiviti ini diadakan di Wetland Putrajaya. Pihak pengurusan sedang memberi briefing bagaimana aktiviti dilakukan

jom kita bermula kayuh...ayohhhhh

Sakan peserta naik basikal. Agaknya bila last korang naik basikal??? Aku last naik masa kat Korea....so masih power lagi lah. Pengalaman naik basikal di sini....sakit punggong weiiii. Kalori yang terbakar ialah 750 kalori

nice pic..

dah penat berbasikal...akhirnya kena tolak. Sebabnya......masing2 kena mendaki bukit dan dah kepenatan.

habis sudah. Peserta melepak dan berbual2 dengan cikgu kevin.

 Minggu seterusnya ialah aktiviti Paintball yang sangat besttttttttttttttt!!!! Muka peserta kelat ajer sebab takut first time nak bermain uolssss.

 masing2 dah mula bersemangat dengan topeng muka, baju dan gun ( betul ke?)

 wahhh,.....nampak sangat pro peserta ni.

 kevin mengatur langkah mengejar musuh......

 mana musuh ni? terketaqqqqq dahhh

 dollah tertewas akhirnya. Entah camana dia leh tergolek tu. Sapa plak yg tolak dia hahahaha

 kami menjemput artis Adda Butterfly dan Aweera Mojo (lagu popular Andainya Ku Bercinta Lagi)

 penganjur bergambar dengan penaja lokasi, artis dan Kevin...thanks semua

aku dengan editor isihat dan wartawan Mangga (thanks Deel tolong akak dapatkan artis). Tengok atas meja tu penuh dengan kertas lahh...hp lahhh.....

 para peserta dengan gaya komandor
kami semua bergambar. Masing-masing berpuashati dengan game ini dan sangat enjoysss. Next time jom kita main lagi. Lepas raya kay!!!! Yang penting paintball memang sangat best!!!!!


Next entry plak aku citer pasal aktiviti yang seterusnya dan majlis penutup yg telah berlalu. Maaf tak sempat nak buat promo majlis menutup di sini......kesibukan melanda.



p/s - tengah pikir nak melancong ke mana lepas raya ni. Pening nak pikir.




3 comments:

Unknown said...

Leez lepas raya nak book awal2 water rafting ke Kenaboi....hope akan menjadi hehehe...

Azizan Zolkipli said...

aktiviti yang menarik lagi sihat Leez !

yang paintball tu, senapangnya bukan dipanggil gun sebaliknya disebut 'marker'.

Outbound di malang said...

salam kenal ...
menghadiahkan Pujian kepada orang di sekitar adalah awal investasi Kebahagiaan Anda...
di tunggu kunjungan balik.nya!terimakasih ...