Ads

February 20, 2010

Another Farewell Party For Me...Thanks!!!



Thanks for this 2nd farewell party for me. But this time organized by Kelab Sukan dan Kebajikan. Terharunya dan terkejut pun ada. Tiba-tiba ajer they all bgtau esoknya ada high tea for me. Aduhh...segannya. Macam-macam makanan disediakan pada petang hari terakhir aku di opis lama last Friday.

Bukan itu aje, aku kena bagi sepatah ucapan di depan semua staff...belasah beb!. Thanks juga pada sumbangan wang dan gift yang diberi. Alhamdulillah rezeki gak tu. Minggu terakhir aku di opis lama, aku sibuk mengemas barang. Banyak betul barang-barang yang aku duk mengemas memandangkan sudah 10 tahun aku berkhidmat dalam bidang penyelidikan. So, kena hand over assignment yang ada kepada staff lain.

So, sekarang aku dipinjamkan ke anak syarikat yang mengendalikan majalah terkemuka dan popular di Malaysia. Tak payahlah aku sebut company apa. Mesti ada yang dah tau dan bagi yang tak tau lagi tu..... carilah sendiri yea..huhuhu. Aku beralih arah ke bidang yang baru. Banyak benda aku kena belajar dan satu cabaran hebat bagi ku. Bidang baru ni aku kena ringan mulut, banyak idea, selalu jumpa client, banyak paper work, mungkin selalu outstation dan yang paling penting kena committed pada kerja walaupun di hujung minggu. Perrrghhhh...suatu cabaran baru bagiku dan tentunya aku akan selalu busy. Insya Allah aku akan cuba yang terbaik untuk company. Doakan sinar kebahagiaan utkku di tempat baru ini yea!!!!


dengan rakan-rakan seoffice..

terima kasih banyak-banyak







4 comments:

singAsong said...

nak limau...

@xiM said...

gewdluck kak leez di tempat baru yaa!!

leez said...

Song -

eh..eh...kak leez patutnya mintak u limau tau!!!

Leez said...

Axim -

Thank you axim!!
Satu cabaran baru dalam hidup telah bermula...