Ads

February 25, 2010

Tiada Pemenang.... Maaf Ibu-ibu dan Bapak-bapak!!!

Kepada :


1. Epelijau - Thanks, setia membaca blogku ini

2. Inzarin - Intan, wahhhh sangat bagus sentiasa peka dengan kuiz di blog ini

3. Iena Penang - Iena, rindulah bila kita nak jumpa lagi?

4. Siti - Suka tak FM tu?

5. Moly - Tak sabar nak jumpa this weekend...nak borak-borak

6. SingAsong - Jgn lupa dating kita next week kat Putrajaya...opps!

7. Rizal - Salam perkenalan, adalah saya mengenali anda? Thanks sudi participate dalam kuiz ini

8. Zarirah Zabidi - Juga salam perkenalan dan thanks sudi mengikuti blog ini

9. Engkuazam - Laaa..naper azam tak teka harga tu? Hmmm...dah terlepas hadiah..hehehe!!!

10. Miraini - Kak Aini cayang, saya beli beg tu melalui kawan yg lain dan bukan melalui Zul Vietnam

11. Paksu - Oooo main tipu yea...teka dua kali.

12. Zaidi - Salam perkenalan , adakah saya mengenali anda?

13. Sepul - Salah lah jawapan tu sepul. Anyway, nanti kak leez bagi hadiah perfume tu this weekend

14. Burn/Qis - Salah tekalah...cuba lagi yea. Jumpa both of you this saturday kay!!!..windu-windu

15. Shima Ctos - Ada silap sikitt ajer...hampir-hampir tepat. Kena buang +++ tu baru betul. Tapi maaf yea takda hadiah.


Maaf kepada anda semua....tiada siapa yang memberi jawapan yang tepat dan betul. Ada yang sipi-sipi dan hampir tepat. Tetapi saya hanya menerima jawapan yang tepat sahaja. Saya perlu adil kepada semua orang kay!!!


Jawapannya :


RM600
(harga di butik Coach = Above RM1,500)


(jawapannya disahkan oleh kawanku Nani dan Sarina)


8 comments:

epel said...

wah...600 murahlah kiranya tu sis. Wristlet pun dah 400 plus...

زاريرح زبيدي said...

wargh..sayangnya...lg seratus hengget ja lagi.. hahahah.. rugi2...pasni kak wat lg na kuiz..hehehe

inzarin said...

aiseybedah.. tak mengena laks ;p

[siti] said...

saye sgt suke FM and keychain tu. hehehe. mekasey bebanyak.

sepul said...

ala dah betul la tu saya teka...

MOLY said...

oloh x menang
x pe
saya cuba lagi kuiz lain pulak
hehehhee
:D

!eNa PnG said...

k.leez ;)) hehe xper..iena cuba lagi lain kali...

!eNa PnG said...
This comment has been removed by a blog administrator.