Ads

September 5, 2012

Raya Gathering @ My House


Raya dan raya lain.
Selagi tak habis Syawal.....tak habis-habis dengan jamuan makan open house di sana sini. Aku plan tak nak buat apa2 tahun ni sebab masa tak da dan aku malas pun iya. Tapi member duk tanya bile nak buat makan2. Hmmmm...dalam masa 2 hari aku buat keputusan nak ajak kawan2 opis datang ke rumah dan juga kawan2 rapat malam merdeka hari tu.

Maaf kepada kawan-kawan yg lain kalau aku tak jemput. Bukan niat tak nak jemput tetapi memang kali ni aku nak jemput teman2 ofis yang tak pernah datang rumah. Tu pun ramai yang sesat hari tu. Next time aku jemput kawan2 UiTM, sekolah dan kawan2 blog plak yea. Jangan kecik hati tau. Rumah kecik tak muat nak jemput semua kawan2 dalam masa yg sama. Ada jugak yg message aku bgtau tak jemput pun...uwakkkkk jangan lah kecik hati yea. Next time aku jemput korang plak. Kalau aku buat makan2...jangan pulak korang tak dtg yeaaa.

Dalam masa 2 hari decide nak ajak2 kawan...ini ajerlah menu yg semput dibuat. Bondaku yg masakkan semua tu kecuali satay aku order. Jangan terkezut sebab pada hari tu aku bekerja hokay.....malam tu tetamu dah datang. Balik rumah kelam kabut kemas sana sini menghidang juadah utk tetamu. Sepantas kilat aku buat kerja sampaikan tak sempat nak makan hehehe.


Menu hari tu ialah nasi tomato, spaghettie dan satay

makanan dalam rumah tetapi makan kat luar....

satay yg di order khas di Kajang...satay willy shedapppp

satay willy dimakan dengan ayam tomato, acar timun dan lamb beriani......

bolognese spaghettie utk menu diet

tetamu pertama ialah teman2 sepejabat yg first time dtg rumahku. Kak Zila, Kak Faridah, Mai dan Sofi....thanks uolsss

tetamu khas dari KKM....Amir and family. Kami ni rumah dekat ajer.....kalau tak datang jugak...memang aku sentap hahaha

tetamu istimewa...kevin and family. Thanks sudi datang cikgu cabaran sihat

anak kevin seronok main dalam rumah dgn my nephew...pandai bawak diri. 

Burn dan Qis sampai awal sementara tunggu teman2 yg lain...

sebelum pulang...tetamu wajib bergambar dengan tuan rumah yg suka bergambar ahaksss....

tetamu yg paling sibuk dan paling kuat buat bising.....gamat rumahku dengan telatah 3 budak ni....belum campur dengan anak kevin lagi hahahah.

editorl isihat....hamidah and family. Thanks sudi datang...rumah kami pun dekat ajer

kevin dah nak balik....bergambar dengan tuan rumah.

my opismate kak rosecun dan abg zul mahat komposer lagu

shima dan anak2....azim sempat berbual dengan shima...maklumlah geng masa gi korea hari tu

ahkak ku Kak Rose and family. Kejap ajer datang tak sempat nak berbual panjang hehehe.

geng majalah Mangga (Fadeel dan Che Li) dan majalah Saji (abg Joha dan teman Qayrool)

teman-teman ku dah sampai....Maksu, Burn, Qis, Azim, Faiz, Nita dan Sepul

teman-teman ku lagi...Azuan dan Kamarul. Setiap tahun wajib datang rumahku

adik-adik cabaran sihat musim satu....faradiana, maya, farah dan faten...sayang uolsssss!!! Ramai yg tak sempat datang sebab tersangkut dalam jem malam tu

jejaka malaya...cepat-cepat pilih yang mana berkenan di hati ahakssss

bila semua berkumpul....gamat dengan gelak ketawa

teman-temanku....Qis dan Nita

tetamu yg paling lambat sampai dan paling lambat balik....azimashaary.blogspot.com.my...mekasih ajim sudi dtg dari jauh Penang.

dah lepak kat luar...masuk dalam rumah pulak sambung borak dan makan2...

nyum nyum kudap kudap lagi

ok semua dah nak balik......terima kasih semua.


Alhamdulillah semua yg ku jemput malam tu boleh dikatakan semua datang. Terima kasih banyak-banyak yea kawan-kawan. Ada rezeki panjang umur jumpa lagi di tahun depan punya raya hehehe. Jangan serik dtg rumah aku lagi tau. Maaf  kalau hidangan tak seberapa....last minute punya plan huhuhu

Oklah....next day plak aku berangkat jalan-jalan beraya di JB dan Singapore.....tunggu next entry. Byeeeeeeeeeeeee.


p/s - i need vacation uwakkkkk




No comments: