Ads

September 24, 2012

Raya 2012 @ My Office


Salam semua.
Dah habis pun bulan Syawal tapi aku tak habis lagi nak update pasal raya huhuhu.
Pada minggu terakhir Syawal yang lepas my office ada buat open house untuk para client kami dan para artis yang selama ini menyokong majalah kami. Boleh dikatakan tahun ini adalah yang paling grand berbanding tahun-tahun sebelum ni. Sebab nya? Makanan sedap-sedap belaka, decoration gempak sangat dan yang paling best artis-artis yang datang kebanyakannya diva-diva uolsss.

Aku tak usung camera pun masa tu sebabnya susah sangat dan sibuk melayan client yang datang. Pakai hp camera ajer uolss. Ada banyak gak pic daripada camera my friends...tapi cukuplah pics ini ajer aku persembahkan huhuhu.


aku pakai baju fesyen jubah ajer uolsss.....

antara makanan yg dihidangkan ialah nasi beriani, lemang, rendang, rojak mamak, satay, kebab, ayam golek, laksa, cendol, lamb bbq, mee goreng kuali besar, kueh-mueh melayu, kek yg sedap2 belaka dan mcm2 lagi. Gambar di atas ialah sebahagiannya sahaja. Malas aku nak snap pic yg lain.

lamb bbq...nyumm nyumm

tengok lah sapa artis yg hadir....Cik Ta (cantik gilerrrr!!), Didie Alias (selaku emcee), Maya Matahari. Lain-lain artis yg hadir ialah Alya, Faizal Tahir, Johan Ashaari, Dafi, Fiz Fairuz, Zed Zaidi, Lisdawati dan ramai lagi lah. Tak ingat aku ....huhuhu.

getik sgt haisshhhh bergambar rapat-rapat dengan anak ikan hahahaha. Aku bergambar dengan pelakon Johan Ashaari. Wartawan Mangga Deel yg tolong snapkan pic ni. Dia baik dengan Johan.

kenal tak? Inilah dia Cikgu Cabaran Sihat Kevin Zahri. Thanks for coming yeah. 


Lupa nak habaq...ada lagi satu artis yang aku lupa nak sebut di sini pun sudi hadirkan diri di majlis kami. Sajer jer tu buat-buat lupa hahahaha. Siapakah itu???? Dia lah "kakak" ku. 


>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>

tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....

ramai bgtau kat aku.....tingginya Dato' Siti. Dia tinggi atau ko yg pendek...haissssshhh. Jawapannya...dia memang tinggi dan pakai high heel jugak. Sebab aku pernah bergambar dengan dia dulu masa kat Masjid Wilayah....tak pakai kasut. Kami hampir sama tinggi ahaksssss....tak lah dia tinggi sikit dan taklah ketara mcm ni.

 Datuk K pun ada uolssss. Masa ni tengah bergambar dengan org kuat Majlis Belia Felda ....client aku jugak. Sapa kata Siti gemuk??? Dia kurus lahhh. Sila tengok.......


Ok itu ajer pic yg aku boleh tunjukkan di sini. Dengan artis lain aku tak bergambar pun sebab kurang minat hehehehe. Tunggu next entry utk cerita lain pulak. Chowwwwww.


p/s - yeahhhhhaaaa saya dah tak sabar nak gi bercuti





5 comments:

Unknown said...

pegi bercuti ? kemana gerangan ? jeles keme dengor....

Anum said...

meriahnya

kasihredha said...

cantiknya cik Ta tu kan
Leez pun cantik juga
nakkkk ikutttt

Azian Elias said...

amboiii...hot dgn anak ikan yeeeee...i loikeee..

Unknown said...

Leez pakai jubah jer....tapi melatoppss. lip Lap lip lap gitew...Nak gi mana dik??