Ads

May 12, 2010

Chiang Mai Trip - Part 6


Boleh dikatakan setiap malam aku pergi ke Night Bazaar yang tidak sampai satu minit berjalan dari hotel yg aku duduk tu. So di sini aku nak tunjukkan apa lagi barang-barang yang dijual di sini.

Aku perhatikan tak ramai pelancong ke Night Bazaar ni. So, kalau kita ni sebagai first customer memang senanglah nak dapat harga yg kita nak. Sebagai pelaris katanya. Tetapi kalau kita ni customer dia yang entah ke berapa ratus...jangan harap nak dapat murah...malah berlagak pun ada.


suasana malam di main road.... Kalare Night Bazaar..


shawl and selendang banyak dijual di sini...aku tak beli pun coz koleksi shawl aku dah banyak..


kat tepi tangga pun sempat meniaga....ada dijual pelbagai jenis bag kraftangan tempatan..

sarung kusyen dan tabel runner pun banyak dijual...aku ada beli gak..


entah malam ke berapa aku makan pizza hut...ambil seafood ajer...

dah penat berjalan-jalan....kaki tu kasi urut jap....tengkuk pun diurut sekali..1 jam RM15 ajer.......minah yang urut kaki aku ni baik orangnya...so aku bagi tips RM5...baik tak aku??? huhuhuh...

No comments: