Ads

March 9, 2010

Prince Court Medical Centre


Pertama kali aku menjejak kan kaki ke sini. Terpegun seketika sebab aku merasakan seperti di hotel mewah yang berbintang-bintang. Medical Centre yang paling mahal. mewah dan canggih di Malaysia ni. Aku ke sini untuk menziarahi adik iparku, Azam yang melahirkan bayi yg ke 2 di sini. Sambil tu aku snapping mana yang sempat. Gambar tak berapa canggih sebab waktu ni malam sehhh...dorang dah tutup lampu kat bahagian lobby. So, gambar agak gelaplah sikit.

Kat sini kalau nak order makanan kat cafe untuk di bawa ke bilik...perrrghhhh mahal gitu. Nasi goreng ajer dekat RM30 sepinggan. Ishhh.....sanggup aku kuar cari makanan kat tempat lain. Kalau nak parking pun mahal tau. Aku datang ada ler sejam mcm tu...hmmm RM5 aku kena. Tapi korang tak perlu risau pasal parking sebab banyak kat sini...cuma sediakan duit ajer utk membayarnya. Huhuhuhu....

Tiap kali nak masuk lift atau bilik wad...kena guna sanitizer. Tak payah picit...just hulur tangan ajer...terus kuar semburan sanitizer tu. Setiap pintu bilik pesakit diletakkan sanitizer di luar. Aku sampai masa ni dah malam...senyap sunyi. Katanya siang agak sibuk gak kat lobby tu tapi tidak lah sesibuk medical centre yang lain.



dalam bilik wad bersalin

ni pun kat bilik..

toilet.....

ni pintu nak masuk bilik...nampak tak sanitizer kat tengah tu...





ni kat lobby...

permandangan di luar...nampak KLCC di malam hari..

3 comments:

@xiM said...

teringat biggest loser asia kan,kat sini lah diorang dapat rawatan..hehe

jangan lupa finale malam ni akak..:)

sepul said...

goshhh... kellleezzzz

Leez said...

axim-

oh ye ke? tak sempat tgk lah....asik bz ajer..hehehe


sepul -

memang kellazzzz.....akak tak mampu gi sini dik...