Ads

March 29, 2010

Iklan - Score A Programme Menjana Kewangan !!!!




ZAMAN SEDANG BERUBAH… Sudahkah ANAK ANDA bersedia menghadapi PERSAINGAN PELAJARAN?

Sudahkah ANDA bersedia menghadapi KEGAWATAN EKONOMI?

UPSR 5A/ PMR 8A / SPM CEMERLANG MAMPUKAH ANAK ANDA MENCAPAINYA?



Kini..telah wujud satu webucation(gabungan website dan education) yang pertama di MALAYSIA iaitu -

Score A Programme adalah satu kaedah pembelajaran output yang interaktif berpandukan sukatan pelajaran kerajaan yang mana telah terbukti berkesan untuk membantu pelajar bersedia menghadapi peperiksaan dan mencapai kecemerlangan A.

Satu-satunya Portal Pendidikan yang mendapat pengiktirafan dari Menteri Pelajaran Malaysia Y.B. Dato' Sri Hishamuddin Tun Hussein dan PIBG Nasional. Hanya PENDIDIKAN yang akan membebaskan anda dari kehidupan yang dulu dan membawa anda ke dalam kehidupan yang lebih baik.

IBUBAPA YANG SIBUK BEKERJA, BOLEH MEMANTAU PRESTASI PEMBELAJARAN ANAK-ANAK PADA BILA-BILA MASA DAN DIMANA SAHAJA WALAUPUN BERADA DI LUAR NEGARA. DEMI ANAK YANG TERSAYANG & MASA DEPAN MEREKA..

Bertindaklah sekarang dengan melanggani PROGRAM SCORE A!!! Program Yang Sungguh Hebat . Anak2 / Pelajar2 Score A, Ibubapa / Kita Score RM. Peluang Tingkatkan Ekonomi kepada anda yang berminat untuk menceburi bidang keusahawanan...ia merupakan satu platform yang amat-amat memberi satu ruang yang sangat-sangat membantu tingkatkan ekonomi! "Sememangnya Orang Yang Berfikiran Positif Seringkali Berjaya... Dan Orang Berjaya Semestinya Dia Tidak Melepaskan Peluang KeEmasan! ..."


Jika anda berminat, sila hubungi :


Contact person : Melia
hp: 012 641 4057
email : mamaeiman@yahoo.com




No comments: