Ads

May 8, 2013

I Need A Break.......





Lama sungguh tak update blog. Busy tahap gaban. Sekarang ni Cabaran Sihat Musim 3 sedang berlangsung dan habis bulan Jun nanti. So....aku memang busy tak boleh nak bercuti ke mana-mana. Habis event aku ni....aku nak bercuti tenangkan jiwa dan fikiran. Tempat yang sesuai untuk aku di ketika itu ialah laut. Laut boleh membuatkan jiwa aku tenang dan lupakan kerja buat seketika. Nak snorkeling...nak swimming....nak buat macam2 kat tepi laut hehehe.

Ke mana agaknya tempat yang sesuai yea???
Nak ke Redang atau Perhentian tetapi ketika tu tengah peak season.....fuhhhh tak sangggup. Nak ke Mabul.....risau plak pasal kes Lahad Datu tu.....take time skit untk keadaan tenang kembali. So....ke manakah?
Aku mcm plan nak ke tempat seperti di atas. Ok...let me think first!!! Yahoo jom cuti2 tepi pantai.
Lepas raya and akhir tahun....percutiaan aku dah fully booked hahahaha. Ke manakah???? Tungguuuuuuu.
Yang pasti kedua2 tempat itu sangat jauh berbelas2 jam naik flite. Ok tata titi tutu...




9 comments:

Jari Manis said...

ahhh...lama jugak JM dah singgah kat blog nih..
kekadang cuti dan dan bersantai tepi pantai mmg best..jauh dari hiruk pikuk kota.,..lihat laut yg luas terbentang rasa aman dan tenang je..chee wah... :-)

Unknown said...

Assalam Leez....memang lama leez tak update blog,biasalah kalau orang bekerja macam kita ni sentiasa busy..Laut memang tempat sesuai untuk relax2 dan bersantai...kak Chahpun suka tempat yang macam dalam gambar ni...he he he...

syieda said...

bawalah daku bersamamu...

Buzu Ediany said...

Huarghhhh aritu p x puas...Mcm nak repeat lagi..

Anonymous said...

Krabi / Phuket overcrowded... coral pun dah rosak.... better gi pulau Koh Lipe kat atas langkawi tu ... coral2 masih cantik kat situ...masuk ikut langkawi pun boleh naik boat...

Anonymous said...

As salam,

Kalau Syarliz x keberatan, boleh x repeat ke Seoul pada Disember 2014.....boleh penuhi hasrat nak main ski.

Untuk pengetahuan akak, saya pun teringin nak ke sana time winter, cumanya xde geng.....lagipun memang prefer budget travel. Kena tunggu juga promosi dari AirAsia.

Btw, boleh saya dapatkan email add akak?

Mekasih

Anonymous said...

Salam kak,
Mabul dah x bahaya...selamat..sy baru jer balik dari sana..kalau ke sana sy advise duduk dik Billabong..pakej menarik dgn harga berpatutan.

Anonymous said...

bestt tuuu... nk titut hehe

Anonymous said...

wahhh