Ads

April 27, 2010

Me @ Chiang Mai

Sawadikappp..

Surprisekan...I'm in Chiang Mai rite now. Masuk hari keempat dah.
Will be back on Thursday.

Mula-mula sedih kan sebab tak jadi pergi. Entah kenapalah my friend tu last minute kata jadi pergi plak. Hmmm....buat suspen aku ajer. Mood aku kembali ceria. Tak sempat nak update blog sebelum fly to Chiang Mai.

Semalaman aku tak tidur sebab sibuk packing baju semula. Flight aku jam 7 pagi. So, jam 3 pagi aku dah bertolak ke KL Central. Mengantuknya Tuhan ajer yang tau. Dalam flight tidur kejap ajer sebab ramai pulak cha ya nun alif yang memekak dalam flight tu. Tak habis-habis...org lain nak gi holiday gak tapi taklah memekak mcm jakun sangat. Huhh!!!

Ayooo...panasnya kat Chiang Mai ni. Panas terik dan rumput sekeliling kekuningan dan kering kontang. Tak selesa betul nak jalan2 tau.
Aku pi bercuti ke Chiang Mai ni more like pi bersantai dan merehatkan diri. Dah lama aku tak pi bercuti lama mcm ni semenjak aku balik dari Europe last year.

Apa yang aku buat di sini?
Nanti aku ceritkan dalam blog ni lagi yea. Tunggu nanti aku balik dari Chiang Mai. Sekarang ni aku tengah melepak di kedai makan sampai berinternet. Tadi baru jer lepas wat rebonding. Rambut aku ni kan kerinting...hmmmm dah lurus skreg. Huhuhuh.... Lepas ni aku nak pi massage pulak...yeahhhhhhaaaaaa...

5 comments:

Lady of Leisure said...

bestnya chiang mai banyak bunga tak?

!eNa PnG said...

wah...ngatkan tak jd...:d aleh-aleh da sampai sana pun...:) best tak???

Mrs.Sheikh said...

seee...dlm sedih2 tu ada gak berita baik kan.. dah rezeki akak tu dpt gak bercuti cutiii santaii..

:) have fun akakk...

ct_nurmarlissaa said...

katerr tak jadikk..what everr pun..have fun...semuga selamat pergi dan balik...N jgn lupa share..ur pengalaman k...

MaksuHakim said...

wah bestnya akak akhirnya dpt juga pergi ke ChiangMai..suker suker suker..Cuma maksu je tak dpt pegi travel maksu..sedey :(