Ads

April 6, 2010

Fridge Magnet lagi...thank you!!!!

Weekend memang aku busy takda masa nak update blog. Ada ajer aktiviti aku di hujung minggu. Baru jer balik dari Genting utk menonton ABP. Aku tidur 1 nite di sana. Had a good time with my friends. Thanks dear all. Nanti aku update gambar2 kat sana yea...


Ni aku tunjukkan fridge magnet yang aku dapat dari kawan-kawan. Sekarang ni koleksi FM aku dah banyak..i likeeee. Dah penuh fridge aku dgn magnet2 yg cantik2 belaka.


FM from Japan....aku dapat daripada Kak Norzila opismate aku yang baru2 ini bercuti ke sana. Thanks akak!!!


Ni pulak FM Sarawak dari Song...yang baru balik bercuti ke sana gak.....walaupun aku dah ada koleksi 2 FM from Sarawak...but still nak lagi kan...tamak...hehehe... thanks Song!!!


yang ni plak aku beli sendiri di Genting. Harganya RM6...mahalkan. tengok pada designnya taklah cantik pun...tapi sebab tak byk choice...maka aku pilih yg ni ajer.


eh.ehh..tempat apa plak ni...hahaha...

Inilah opis aku...tempat aku yang baru. I like this place so much...selesa dan aku tenang membuat kerja. Baru kerjakan...so meja kosong ajer. Lagipun aku tak suka meja yg berselerak....lemas nak wat kerja. Yang kat belah atas tu aku letak gambar2 percutian aku....





5 comments:

sepul said...

kemasnya kubikel kak leez. nak compare dgn kubikel saya huh memang macam hutan la kak leez.

Anonymous said...

testing

@xiM said...

wahhhh makin bertambah la fridge magnetnya kan..

nak curi idea leh??nak print gak la gambar percutian buh kat opis..hehe

Leez said...

sepul-

hahaha...nampak hari tu kubikel sepul...mcm nak runtuh pun ada...opsss!!!

Mrs.Sheikh said...

iskk... sangatlah sempoi dan takde gangguan betul la kak.. kalo meja sy..iskk depan org belakang je nasib partition...
jajan takde plak atas meja :)