Ads

April 12, 2010

Black Monday

Aku di hari Isnin :

1. Malas nak bangun pagi gi kerja.
2. Busy di office...nak siapkan proposal for tomorrow punya appointment.
3. Asik nak gi toilet ajerrr...rasanya ada lah 6 kali aku gi toilet (buang air kecik ajer).
4. Hari ni aku pakai suar panjang baru gi office....macam tak selesa lah. Labuh plak!!
5. Melaram tudung baru gak..... ada org puji cantik tudung tu...mekasih.
6. Seperti biasa balik umah jalan jammed kat MRR2....bosan!
7. Dinner makan lauk ajer...kenyang dah!
8. Kat umah aku terima surat saman sebab pandu laju pada kelajuan 112km/jam. Tempat tu dibenarkan 80km/jam shj kat Highway KL-Seremban. Masa tu aku gi kerja. Mcm hampeh kan....sajer nak perangkap orang ramai suh bayar saman sebab letak camera kat area 80km/jam. Kena denda RM300. Pi mampuih....aku taknak bayar!!!!
9. On internet jap......bukak FB dan update blog.
10. Gayut jap dgn Mr. M as usual tiap malam.
11. Jam baru jer 9.40....pastu tiba-tiba .....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.




Maaf yea...lalok skit....aku nak zzzzzzzzzzzzzzzzzzz..




No comments: