Ads

March 7, 2009

My Relative From Johor Bahru

Jai and daughter, Alia


Last week my house riuh rendah dengan kehadiran my relative belah arwah papa....Jai and family from Johor Bahru. Selalunya kalau kami bercuti ke Singapore, mesti kami singgah rumah mereka di JB dan tidur semalam. Then, when they came down to KL, akan singgah juga ke rumah kami. Kat KL memang banyak rumah persinggahan mereka, ramai sedara mara. Normally Jai and family akan singgah ke rumahku and tidur untuk beberapa malam.

That day kebetuan mereka datang ramai sebanyak 2 kereta kerana ada majlis perkahwinan di Selayang. Sempat bawa Jai ke Ampang Point and singgah makan roti nan di Ampang. Cik An, adik kepada Jai pula sibuk mencari barang perkahwinan untuk andaman. Harga di KL jauh lebih murah berbanding di JB. Sempat juga mengirimku beberapa helai baju pengantin di Jakarta nanti.

They not familiar with KL road hinggakan sesat ke sana ke mari. So, I'm the one yang akan tunjukkan jalan keluar through phone tu...lawak betul. Sepanjang berada di KL, mereka sempat singgah di rumah my bro di Pandan Utama. Ibu kepada Jai, Kak Zizah tak pernah sampai ke rumah adik-adikku...this is the first time. My bro belanja makan satay dan mee goreng.

I'm really happy bila jumpa sedara-mara. Macam-macam benda kami bualkan dan ketawakan. Thanks to Jai and family for coming to my teratak....kak liz seronok sangat!!!!.



Me and Jai's daughter...Alia


2 comments:

CnZ Bridal and Catering said...

mee too....
kak leez teringin nak borong barang pengantin dekat bandung.... nnt klu nk pi sana lagi calling2 k.... love u :)

CnZ Bridal and Catering said...

mee too.... seronok sgt masa tu... kecoh dibuatnya bila semua berhimpun....

kak leez , teringin lah cik ann nk g bandung... nk borong barang2 pengantin kt sana... nnt klu nk g sana lagi calling2 cik ann k... love u :)