Ads

September 15, 2016

Jom Ikut Saya Travel Ke Italy Bulan Mac 2017 - Harga Berbaloi-baloi !!!!

Salam semua.
Hari ini saya nak share tentang planning trip  awal tahun 2017 yang akan saya bawa nanti. Beberapa minggu yang lalu saya ada share untuk 2 trip. Nampaknya trip ke India terpaksa dibatalkan atas faktor keselamatan dan situasi di Kashmir yang tidak mengizinkan. Saya telah diberitahu bahawa di sana masih tidak selamat hingga tahun depan. Makanan dicatu. Jalan di Srinagar ditutup dan ramai orang Kashmir telah ditembak oleh tentera India. Malangnya berita ini tidak masuk berita. Internet dan FB semuanya telah di blocked. So saya tidak mahu mengambil risiko jika ada apa-apa berlaku. Oleh itu...kita cancel sementara waktu trip ke India.

Setakat ini trip yang confirm ialah Italy Trip.

Italy Trip

Date : 18-26 Mac 2017 (cuti sekolah - para guru boleh ikut saya travel ke Italy...jom!!!!)
Masa : 9 Hari 6 Malam
Airline : Turkish Airline (30kg)
Harga : RM5,950.00

Itinerary :
1. Rome - Vatican City, Trevi Fountain, Colloseum dan Pantheon (1 malam)
2. Pisa - Tower of Pisa, Square of Miracles, The Baptistery dan The Duomo
3. Prato - (1 malam)
4. Florence - Michealangelo Square, Statue of David, Door of Paradise, Cathderal Santa Maria, Piazza dan San Lorenzo Leather Market
5. Venice - Dodge Palace, Bridge of Sigh, St Mark Basilica, Clock Tower, Glass Blowing Factory dan menaiki gondola (2 malam) 
6. Milan - Teatro Della Scala, Duomo Cathderal, Galleria Victorio Emmanuelle
7. Milan -  Chique Terre dan  Serravalle Factory Outlet (2 malam)


Apa lagi yang menarik di Italy?
Selain kita melawat di tempat-tempat menarik di lokasi di atas...saya akan bawa anda semua shopping branded item dengan harga yg murah di Serravalle Factory Outlet. Anda boleh shopping sampai pengsan!!!!!~ ~ ~
Kepada peminat HRC kita juga akan pergi ke HRC Venice dan HRC Florence

Pakej termasuk :
1. Tiket penerbangan Turkish Airline (termasuk cukai)
2. Hotel 3 bintang
3. Pengangkutan sepanjang perjalanan dan bayaran masuk
4. Sarapan pagi sahaja
5. Tips guide dan driver

Deposit ialah RM1000
 - Awal Oktober RM500 dan Awal November RM500

Siapa cepat dia dapat. Tempat adalah terhad. 
Harga terbaik ini tidak dapat di mana-mana travel agent.
Paling murah!!!  Paling berbaloi!!!  Paling menarik!!! Paling best!!! 
Harga tidak masuk akal!! 
Harga ini lebih rendah dari harga Matta Fair!!!

Yang pastinya saya sendiri akan menjadi tour leader di sana. Saya akan memberi perkhidmatan terbaik yang paling maksima kepada anda semua. Saya mahu anda semua kenang pengalaman indah di Italy ini sampai bila-bila. 


Hubungi saya sekarang jugak. 
Whatsapp : 013-3305023
Email : syarliz.saaid@yahoo.com

FB : My Journey My Travel Muslim Tour
Instagram : @myjourney_mytravel_tour
                   @syarlizsaaid



Tower of Pisa


Vatican City di Rome


Colloseum, Milan




Menaiki gondola di Venice. Menyusuri sungai ini di celah-celah bangunan.



Jika anda ikut saya travel ke Italy...kami akan bawa anda melawat ke tarikan terbaru di Milan iaitu Chique Terre, bandar ini turut berada dalam senarai “1000 PLACES MUST VISIT BEFORE YOU DIE”. Saksikan keindahan bandar tepi laut dengan rekabentuk bangunan pelbagai warna, anda pasti terpesona disini. Cuba lihat gambar di bawah ni.








Cepat-cepat hubungi saya!!!!


3 comments:

Aisyah said...

waduhhh...waduhhh....bestt banget ni...

Juls Julie80 said...

Salam Ziarah & Follow akak..

bestnyer trip tu..kalau ade rezeki..mmg nak sangat melancong... hrp ada peluang lepas nih..insyaallah.. :)

Ako Retna said...

alaaaaa menarik nyaaaa tapi date plak x sesuai..
tgh bulan annual report ...

ada lagi update tau hehee...