Ads

December 7, 2016

Jom Travel Ke Turkey (1 - 9 April 2017) RM4,100 Berbaloi-baloi









Salam semua.

Memandangkan saya mendapat permintaan yg tinggi trip ke Turki ketika musim bunga Tulip.....dengan ini saya membuka satu lagi group. Group 15hb April dah lama penuh.


Date : 1 - 9 April 2017
Season : Spring (tulip)
Airline : Etihad Airways
Price : RM4,100 (full board)


Hotel : 5 star
Food : 5 star
Bus : 5 star (wifi, mineral water, entertainment -video & game)
Free : Bosphorus Cruise
Additional : Lawatan ke kebun buah-buahan (agent lain tidak buat)

Harga berbaloi-baloi. Anda takkan menyesal.
TIADA bayaran tambahan. All in termasuk tipping.
Yang pasti semuanya 5 star

Siapa cepat dia dapat.
Deposit : RM500
Bayaran akhir : Hujung bln Feb
Saya menerima bayaran ansuran.


p/ s- Saya sendiri yang akan membawa group ini Insya Allah.


Hubungi saya segera 
013-3305023  atau 
email : syarliz.saaid@yahoo.com

Like FB Page : My Journey My Travel Muslim Tour









No comments: