Ads

February 2, 2016

Masih Ada Kosong Seats Untuk Trip ke Turki...Jom Ikut Saya!!!!


Salam semua.
Anda semua dah merancang ke percutian untuk tahun 2016.
Apa kata jom kita ke Turki bulan September ini. Ikut pakej yang saya tawarkan.
Apa keistimewaannya?

1.Harga murah RM4,450 termasuk semua iaitu :
- tiket penerbangan termasuk cukai airport
- hotel 4 bintang
- makan dan minum setiap hari (3 kali sehari)- semestinya halal, sedap dan lazat
- pengangkutan sepanjang perjalanan (disediakan wifi dalam bus)
- percuma naiki cruise merentasi Bosphorus Strait
- semua tiket bayaran masuk (kecuali Hot Air Ballon dan Derwish Dance Show)
- tips untuk driver dan tour guide

2. Saya akan ikut trip ini bersama-sama dengan ahli rombongan. Saya akan jaga anda semua start dari hari pertama hingga hari terakhir kita sampai di KL. Jangan risau sebab keselamatan anda dibawah jagaan saya dan suami. Kami berdua akan cuba memberi perkhidmatan yang terbaik kepada anda. Kita sama-sama berdoa agar rombongan kita dilindungi dari sebarang masalah dan kesulitan. 

3. Itinerary ke Turki berdasarkan kepada permintaan saya sendiri. Saya ubah sendiri lokasi yang wajib dan patut pergi sepanjang berada di sana. Saya sendiri yang cadangkan tempat-tempat menarik pada itinerary tersebut berdasarkan pengalaman saya yang pernah menjejaki bumi Turki ini. Agent di sana ikut itinerary tersebut berdasarkan cadangan saya. Menarik bukan?



Kenapa saya kata berbaloi?
Sebab pakej ini termasuk semua (full board) dan anda hanya perlu bawa duit shopping ajer dan duit menaiki hot air balloon (jika berminat).
Untuk pengetahuan semua, anda perlu berhati-hati jika melihat agent-agent lain yang menawarkan harga murah. Kadang-kadang harga tersebut tidak termasuk cukai penerbangan, tips untuk driver & tour guide dan tiket bayaran masuk. Sampai sana, anda kena bayar harga lain. So kena berhati-hati. Kena tanya betul-betul pakej yang di tawarkan.

Tetapi!!!! Dengan pakej yang saya tawarkan ini anda tidak perlu risau untuk bayar lebih. Saya bagi jaminan, harga yang saya tawarkan ini memang sangat murah dan termasuk semua diatas. Tak perlu bayar apa2 lain. Bawa duit hanya pikir untuk shopping ajer.
Satu lagi. untuk menaiki hot air balloon memang kena bayar lain sebab aktiviti ini adalah optional atau tidak wajib. Siapa yang berhajat nak naik...kena bayar tambahan. Semua agent tidak menawarkan harga pakej termasuk hot air balloon...TIDAK ADA.


Detail about this trip :

Date : 17 - 26 September 2016
Masa : 10 hari dan 7 malam
Harga : RM4,450
Pakej : Full Board
Flight : Mahan Air (flight baru, selesa dan besar)

Jika berminat boleh hubungi saya untuk itinerary:
syarliz.saaid@yahoo.com atau whatapp 0133305023







 Blue Mosque


 Hot Air Balloon


Spice Bazaar (tidak semua agent bawa rombongan ke sini). Tetapi dgn pakej saya....tempat ini wajib pergi sebab lebih murah daripada Grand Bazaar.






2 comments:

Mama Zharfan said...

teringin tp bajet lom cukup..so KIV dulu (sob sob)

Unknown said...

Assalam..sis..saya nurul izzah atirah..pelajar STPM..sya ada buat kajian ttg prtubuhn n prkembgn kmpung rantau panjang klang..boleh ke saya nk mnemu bual cik?