Ads

November 21, 2014

Our Honeymoon Getaway to Bali


Salam semua.
Dah lama rasanya tak update blog. Sebenarnya kami baru pulang dari bercuti di Bali. Honeymoon trip kononnya. Nanti aku akan update this blog pelan-pelan. Gambar memang banyak beribu-ribu lemon. En Bos yang rajin sangat snap sana sini. Si isteri posing ajer kerjanya. Percutian yang sangat best sebab kos transportation kami di atas tajaan seseorang. Kami hanya bayar hotel, makan dan shopping sahaja. Alhamdulillah terima kasih banyak2 pada teman tersebut. Hadiah perkahwinan katanya. Walaupun pengantinnya dah basi gitieww.

Next entry aku akan share dengan uols secara detail tentang percutian ini. Untuk entry kali ini aku just tunjukkan beberapa foto kami sepanjang percutian di sana. Ni foto dari hp camera ajer. Percutian selama 4 hari 3 malam ini rasanya mcm tak cukup ajer sebab ada juga beberapa tempat yang kami tak sempat nak cover. Ini juga merupakan percutian ke 4 aku ke Bali dan yang pertama bagi En Bos. Takpalah si isteri repeat semula tempat2 yang dia dah pergi. Suami punya pasal kannn...ku relakan ajer..hiksss.


monopod sangat membantu kami untuk bergambar berdua. Ni semasa di Tegalalang. Sawah padi subur menghijau.

Fuyoooo......konon romantik katanya. Sambil disaksikan oleh Beratan Lake, Bedugul.

Ini pulak ketika kami berada di Uluwatu. Mulanya aku taknak pergi...tapi En Bos kata dia nak tengok tebing tinggi yg macam kat Melbourne tu. Hehehe...oklah.

Ini pulak tempat wajib jika ke Bali iaitu di Tanah Lot. Puas lah amik nombor nak bergambar di sini. Ramainya manusia. Terkezut aku tempat ni dah berubah. 

Ok next entry aku buat penceritaan secara detail ttg honeymoon trip ini. Nak kena godek gambar satu persatu dari camera dslr. Itulah perkara yg aku paling malas...huhuhu. Anyway....honeymoon kali ini memang cool. Love it so much.

p/s - next week outstation lagi....dalam Malaysia aje



12 comments:

Frau Lisa said...

wowww seronoknyerrrr..

Chekgu Azrine said...

Seronoknya dpt g bali dh banyak kali..jeles

Jari Manis said...

Ha'a..betul..dh lama x update :-)

Bestnya percutian di taja..alhamdulillah reseki tu Leez..

@xiM said...

sweet nya kamu berdua.. manisnya.. kena diabetes lah saya rasa.. ahakss...

arysha_fayyadh said...

Assalam kak leez,
tal sabor nak nunggu next entry he3

Unknown said...

wahh seronoknya pegi holiday... salam perkenalan :)

Leez M. Saaid said...

Frau Lisa,

Yes sgt seronok...nak gi Bali lagi..tak puas.

Leez M. Saaid said...


Chekgu Azrine,

Dah 4 kali pergi masih tak puas....rasa nak repeat lagi.

Leez M. Saaid said...

JM,

Alhamdulillah rezeki kami. Ditaja transport ajer hehehe....syurkurlah.

Leez M. Saaid said...

axim,

tqvm....merah padam muka kami kena puji dengan blogger fofuler

Leez M. Saaid said...


Ary+Sha,

Ok dah siap 1st entry...pendek ajer hahaha. Tunggu entry lain yea.

Leez M. Saaid said...

Fariana,

Salam perkenalan juga. Singgah lagi ke sini yea.