Ads

December 6, 2010

"The Social Network" Movie @ Sunway Pyramid


Anda sudah menonton movie "The Social Network"?
Sekarang ni sedang ditayangkan di serata pawagam. Korang takkan menyesal menontonnya. Sesapa yg menggila dengan Facebook....memang patut menonton. Ia mengisahkan cerita disebalik bagaimana Facebook itu tercipta. Movie ni memang best!!!. Selamat Menonton ~~

Petikan sinopsis dan komen tentang 'The Social Network" dari Mangga Online

Actually aku mendapat ticket menonton movie ini ketika tayangan preview sebelum ia berada di pawagam. Kiranya...org lain belum tengok...aku dah tengok dulu. Weeeehuuuu. Camana aku dapat ticket? Huhuhu. Aku telah dijemput oleh Mangga Ad - bloggers advertising network untuk menonton tayangan preview ini. Aku dapat 20 tickets percuma untuk diberikan kepada kawan2 dan opismate.

Kami menonton movie ni di Sunway Pyramid jam 9 malam. Balik kerja ajer...aku balik umah kejap mandi dan tukar baju. After maghrib aku pecut ke Sunway Pyramid. Geng2 aku yg joint semuanya 7 orang. Ticket2 yang lain aku serahkan kepada opismate yg nak gi.


the ticket

kami dapatkan ticket di ruang legar pawagam ini sebelum movie start. Ramai yg hadir. Difahamkan lebih kurang 160 bloggers yg register with Mangga Ad dijemput hadir ketika tayangan preview ini


ketika mengambil ticket


Mangga Ad team...


tadaaaaaa......di dalam Hall 1 sebelum movie start..


hehehe...pic ambil sendiri...muka pun jadi tidak bersedia




After finish the movie, we direct to Uptown plak untuk makan-makan. Dah lama aku tak melepak di sini. Dulu masa opis aku di PJ...selalu gak aku pi tempat ni. Akhirnya malam tu, sampai rumah jam 1.30 pagi...huhuhuhu. Esok nak kerja plak.




6 comments:

Azian Elias said...

Alahhh bestnya tgk wayang. Bila lah dapat ticket free ni...

kasihredha said...

cerita tentang FB ye..kena tengok ni :)

che'Burn@che'Qis said...

Nurman tuh minom popcorn ke?? kahkahkah

Leez M. Saaid said...

kak yan -

sesekali nak rehatkan minda tengok movie. Lagi-lagi kalau dpat ticket free..hehehe.

Leez M. Saaid said...

kak hanim -

best kak citer ni.
kalau sesapa yg takda FB ...susah skit nak faham.

Leez M. Saaid said...

burn/qis -

hahahaha...sebab dia dah masukkan air dalam pop-corn tu....sebab tu dia nak minum. :p