Ads

December 3, 2010

Lepak & Makan With Friends ~~ Bangi again.. !!



Last weekend juga aku luangkan masa dengan teman-teman rapatku. Maklumlah kami ni dah lama tak berjumpa sejak raya lepas. Masing-masing sibuk dengan hal kerja, makan angin dan hal keluarga. So, last week ajer yg masing-masing free dan ada masa terluang. Itupun ada yg tak dapat joint. Maksu jauh nun di JB tak dapat nak turun KL dan Nita-Sepul sedang berpantang 2 bulan. Bukan ajer Nita berpantang...malah Sepul pun turut berpantang jugak. Pantang apa tu sepul??? Huhuhu...jawab sendiri lah. :p

Selama ni tempat lepak kami ialah di KL atau PJ atau area Damansara. Kali ni kami sajer nak merasa melepak di Bangi pulak. Dekat sikit dengan kediaman Song. And again acara makan-makan ini di Red Wok Restaurant. Tapi kali ini kami makan steamboat pulak. Aku malas nak wat review pasal makanan di sini lagi. Cukuplah sebelum ni aku ada wat review pasal steamboat di sini. Cuma yang aku boleh kata...harga dah naik dan sos steamboat tu sedap sikitlah.




aku dan Song sampai dulu...sambil menantikan yg lain. Sapa yg lambat tu kena ketuk-ketampi hokay!!!!


Then Lily dan Nurma plak sampai...Song begitu rajin melayan si kecil Nyla. Pandai kamu jaga baby. So, bila nak ada baby sendiri? :p

maka makan pun bermula...eh..ehh...gambar ni masa makan dah nak habis. Kenyang gitu....memang sangat kenyang hokay!!!


mari kita berposing dan bergossip..oppssss...mana ada kami bergossip...tak baik tau!!!!

ada orang tu kan dah beli DSLR baru. Anyway, welcome to the club. Maka dengan ini, family kami sudah lengkap dengan DSLR masing-masing. Apa lagi...pas ni kita wat photoshoot plak. Jommssss!!!!!

masa ni Nurman takda dalam camera.....

tadaaaaaa...tetiba ada plak!! Thanks guys for your time. Luv all of you!!!!!

5 comments:

Azian Elias said...

Nak coba, tapi jauh sangat. balik ke s alam balik jd lapar semula..hee

sepul said...

pantang Main

Leez M. Saaid said...

kak yan -

alaaa kak...bukannya jauh pun dari shah alam ke bangi tu....guna highway dekat ajer...

sebab sedap...tak kisah jauh pun kak..

Leez M. Saaid said...

sepul -

oppsss...no komen.

Just Another Me said...

Salam kak. Sy jln2 kat blog akak & excited tgk akak travel. Nice pic. Btw, sampai kat sini ternampak pic kwn akak yg akak mention nama dia Song. Is that Song from Kajang n ex-UUM ? Kalau ye, then sent my regards to him. Im his junior. Mention me as Badriah, Perwaja (roomate kak Fiza, kelantan).