Ads

December 14, 2010

Makan-makan @ Rest. Ayam Penyet AP



Malam minggu yang lepas kami adik-beradik sajer-sajer jalan ke Wangsa Walk. Best gak sebab pergi ramai-ramai kan. We took dinner here at Ayam Penyet AP. Restoran ni ada banyak cawangan di KL ni. Aku pernah rasa yg kat Bangi punya. Oklah sedap jugak. Tapi ada satu lagi restoran ayam penyet kat area umah aku...rasanya lagi sedap. Huhuhuh.

Malam tu aku tak makan ayam penyet tapi aku makan Bakso. Hmmmm...kureng skit rasanya. Susah aku nak jumpa rasa Bakso yg betul-betul umphhhh. Kebanyakan rasa ala-ala ajer. Mungkin kalau rasa kat Indon sana lagi sedap kot. Wait haaaa...... here i come Bakso Malang. Tunggu!!!!!

Kali ni versi malas nak tulis panjang-panjang. Korang layan ajerlah gambar2 ni.

menu yg ada.....


ala-ala mempromosikan ayam penyet plak kan..huhuhu


my bro, Izuan and Nor


my bro Idham and Lya. Masa ni my mum takda gi makang angin ke Langkawi ikut my bro, Izam


abang dan adik yg sangat rapat...


nasi ayam penyet...oklahhh


lele penyet... ikan keli tu namanya


sayur pecel...sedap gak...



bakso yg agak kureng....byk sampah sarap dalam tu


tengok tu...licin kauuuu!!!!!


2 orang budak ini sakan naik keta mainan


Hi Barney......!!!!!



next entry - nak tgk camana aku buat apam balik? Tungguuuu!!!!!






4 comments:

kasihredha said...

ish ish..sodap nya...
tak tahan ni, perut tiba2 je jadi lapar.

Azian Elias said...

Salam Leez,
kita memang juara Leez. Makan pasti licin..

AyamPenyet ni akak suka yang habok2 kat ayam tu.. best kan.

Leez M. Saaid said...

kak hanim -

hahahaha....blog ini memang meriah dgn makanan yg sedap2.

Leez M. Saaid said...

kak yan -

yea kak....bab-bab makanan ni memang juara ler....hahahaha.
Selain tu sebagai info kepada pembaca semua.