Ads

August 26, 2010

Rindu Dia !!!


Sepanjang 7 hari aku di hospital....boringnya yang amat. Udah ler takda sesapa dibenarkan melawat. So, aku macam orang bodoh dalam bilik. Makan ubat, tidur dan termenung. Menung pikir nasib.... pikir pasal penyakit aku ni. Aduhhh.....kadang-kadang berlinangan air mata aku masa kat hospital. Terasa diri ni keseorangan sangat. Nak wat camana kan.

Orang yang paling aku rindu ialah..... anak buah kesayangan aku tu... Zarieff. Yang pada gambar tu. Dialah teman aku ketawa dan bergurau senda selama ini di rumah. Bila aku sakit hari tu...aku rindu sangat-sangat kat Zarieff. Sampaikan aku terpikir nak suruh adik aku download skype untuk video call dengan anak buah aku tu. Aku rindu nak main-main dengan dia...nak cium dia. Tapi...aku pulak mcm tak larat nak mengadap netbook lama2 kat hospital tu. Tak larat betul masa tu.



pic ni aku amik masa baru balik ke rumah. Tapi aku tak dapat cium dia coz takut jangkitan. Duk tengok dia dari jauh jer. Sempat tu dia nak bergurau senda dengan aku masa aku snapping pic ni. Luv u my dear!!!!

Tengok tu...dengan wet tissue pun dia leh buat main...hehehe.

Pastu sempat lagi tidur atas wet tissue...hahahaha...

muahhh...muahhh...hobi terkini ialah wat bubbling kat sesapa yg menegur dia...siap meleleh air liur tu...hahahaha.

No comments: