Ads

August 12, 2009

Kaki Crocs .... !!!!


Lihatlah sebahagian kasut Crocs yang sudah ditempah oleh my beloved customers.
Itu baru design Malindi sahaja. Design yang lain belum sampai lagi. Design Malindi ni ada pelbagai warna. Bila dah tengok depan mata memang very nice the colour.

Semasa gambar ini diambil telah busy sorting mengikut tempahan. Alhamdulillah kali ini design Malindi yang paling ramai customer order. Sebelum ini design Olivia adalah yang paling ramai di order. Akan tetapi untuk promo kali ini tidak banyak warna yang dapat dibekalkan. Insya Allah tunggu promo akan datang kita tengok design apa yang ada.

Untuk promo kali ini sampai tak menang tangan....Alhamdulillah. Sampaikan kat office pun asik dok melayan customer order Crocs. Hehehe...sambil menyelam minum air. You all janganlah malu-malu contact me if ternampak ada yang berkenan di hati...hehehe. Insya Allah pertanyaan anda akan dilayan. Kadang-kadang tu nak reply balik cuma lambat dan cepat aje coz nak kena tengok stok dulu ada ke tidak. Satu lagi jangan takut-takut nak order apabila i minta deposit. Alhamdulillah selama ini my customer menerima crocs dengan selamat dan yang penting mesti ada kejujuran dan kepercayaan.

Untuk pengetahun sesiapa yang tidak pernah membeli Crocs, apa kata u all cuba beli satu dulu. Apa kelebihannya?? Sedap dan selesa di pakai. Kaki anda tidak sakit. Bagus untuk pengaliran darah pada kaki anda. Crocs yang i jual ni dijamin original dan didatangkan dari China. If you all pernah beli yang 'fake'...anda boleh bezakan dari segi kualiti getah dan warna kasut. Yes u can get only RM20 for the 'fake' one but after few days....tak mustahil kaki anda sakit dan tali kasut putus. Tepuk dada tanya kaki....muahaha.










p/s - Sesiapa yang dah order tu....tunggu yea. Tempahan anda pasti sampai jua. Insya Allah.

No comments: