Ads

February 17, 2010

Cowboy Town Show @ AFamosa Melaka


Malam hari pertama kami pi Cowboy Town Show. First time gak aku masuk ke sini. Aku tak tau berapa harga masuk untuk show ni coz semuanya dibayar oleh company. Agak ramai gak malam tu. Ramai pelancong tempatan dan pelancong Arab. Start lebih kurang pada jam 9.00 malam macam tu.

Disebabkan akan menyambut Tahun Baru Cina masa tu, so banyaklah hiasan tanglong di sini. Keadaan kedai-kedai di dalam ini bercirikan Cowboy Town. Nak kata menarik suasana dalam ni...hmmmm aku rasa biasa ajer. Cowboy Town Show plak bagi aku biasa-biasa ajer gak. Aku memang tak berapa minat tengok benda-benda mcm ni. Tidak begitu teruja bagiku.


temanku Laila dan Munira

ada lagi...pak harimau ni....

gong xi gong xi...
jualan t-shirt and souvenir dalam ni

persembahan api daripada abang-abang cowboy api....

aku tengok dorang ni bukan mcm cowboy tapi mcm red indian ajer...







sajer nak tunjuk skill aku amik persembahan api guna dslr...

masa break...dorang bukak lagu arab.....berduyun-duyun mak pak arab ni beronggeng. Menyampah pulak aku...over giler. Yang orang kita ni melopong tengok dorang...Hmmm aku memang anti Arab-Arab yg dtg ke Malaysia ni.....

pastu ada show parade mcm ni.....hmmm biasa-biasa ajer..

pastu binatang-binatang tunjuk skill lalu depan penonton....

ni badut memperbodohkan diri.....very the low class show..


then sebagai acara penutup...ada persembahan bunga api...kelam kabut aku tukar setting...jadi tunggang langgang gambar aku...oklah tu...first time try..



hari ketiga masa nak balik after selesai sessi brainstorming....Munira and Kat
aku dgn Munira...

shuttle bas masa nak balik ke banglo kami
aku dgn Kat...

inilah banglo yg aku duduk...ada 4 bilik....weekend ratenya RM700-RM800....ada swimming pool belakang banglo tu

ni lagi banglo yg lain....nampak tak pool depan tu...



No comments: