Ads

December 27, 2009

Outing With Blogger Friends @ Bangsar



Setelah 2 minggu aku pulang ke tanahair, barulah aku dan rakan-rakan blogger ku ada masa untuk berjumpa. Itupun setelah masing-masing pulang daripada bercuti ke destinasi masing-masing.

Mula-mula aku yang terbang dulu ke Europe. Pastu diikuti dengan Lily and Nurman ke Bandung pula. Selang beberapa hari kemudian Sepul pulak ke Bandung juga. Then, Burn and Qis sambung pula...mereka terbang jauh ke Shanghai, China. Maksu pula sibuk pindah ke JB. Tinggallah Song keseorangan di sini....soob..soob...cian Song kan!!!.

Then, lepas kami semua dah balik semula ke KL, aku setkan waktu yang sesuai untuk kami semua berjumpa. Maklumlah bukan senang nak kumpulkan semua coz masing-masing sibuk dengan hal dan waktu kerja kami pun berbeza. Ada yang kena kerja shift malam. Itupun perjumpaan kami kali ni, Maksu tidak dapat joint coz berada di JB....dia sudah jauh dari kami semua. Rindu kat Maksu!!! Nurman pun tak dapat joint coz ada hal lain.

Perjumpaan kali ni dibuat kat Bangsar. Kami makan steak kat Food Court Bangsar Baru. Kedai tu namanya Station 21. Tempat favourite aku untuk makan steak. Biasanya aku akan order Lamb Chop. And kali ni pun aku order Lamb Chop gak.

Lepas kami makan-makan, penyerahan souvenir pulak. Masing-masing yang pergi bercuti bawa souvenir untuk diberi kepada setiap orang. Bestnya dapat Shanghai fridge magnet from Qis & Burn and dapat pen yang siap ada nama aku from Lily & Nurman....thank you very much guys...i like it!!!! Then, ada lagi satu sessi iaitu kenduri coklat London dan kenduri biskut & teh Shanghai.

Then, diselangi dengan sessi borak, gossip dan pengalaman percutian masing-masing. Kalau tak gelak guling-guling memang tak sah..hahaha. Sessi tengok gambar percutian pun ada. Yang paling kelakar masing-masing berebut nak tengok gambar M...huhuhu...kantoi dah. Happylah masa tu...sesekali jumpa member memang seronok.



my favourite... Lamb Chop

Chicken Chop...Song and Lily order yang ini

Burn and Sepul (pengantin baru tu...)
Qistina and me
Lily, Qistina and me.....
Song, Burn and Sepul....semua dah berpunya ok!!!
tengoklah apa dah jadi atas meja kami......
tengoklah aksi lalok Sepul tu....seperti biasa...beginilah dia...hehehe

souvenir gift from Qis & Burn...thank you!!!

souvenir gift from Lily & Nurman.... thank you!!



p/s - Selamat Pengantin Baru kepada Sepul and Nita. Semoga bahagia dan berkekalan ke akhir hayat. Honeymoon ke mana tu???


5 comments:

MaksuHakim said...

Jauh dimata dekat dihati Kak Leez...Giteeew..hehehehe.
Ada masa insya ALLAH kita akan jumpa jugak ye. Travel kita jgn lupa plak new year ni yer.ha ha ha ha


Rindu rindu rindu

singAsong said...

Yes............dah nak jumpa Maksu !!! Counting the days...jom jom jom !!

che'Burn@che'Qis said...

arghh..jelesss..nak ikottt...hukhukhuk

MOLY said...

rindu laa kat korang sume
rindu la kat maksu
bila nak berkaraoke ni ???
dah la x dapek nak join korang gi jalan jauh :(

btw, selamat pengantin baru jugak buat encik sepul dan nita !!

che'Burn@che'Qis said...

a'ahlaa...jomla p karaoke...qis pon xpat join nihh..sedey!!